And now I know that I was never the one for you

| Natur, Vardag
Igår fyllde världens bästa pappa år så grattis i efterskott till dig! Även min mormor fyllde år så ett stort grattis till henne  Vi firade pappa med släkten på kvällen, så det var en mycket trevlig kväll. Idag åkte jag hem till Hanna efter skolan, vi gjorde pannkakor och chillade. Mamma hämtade mig och vi handlade och så innan vi åkte hem. Nu kollar jag på paradise hotel och ska efter det gå och lägga mig. Imorgon får jag höstlooooov! 
Emmy

Grattis till din pappa i efterskott!! Vad skönt med höstlov åååh, jag får det på fredag :D

MALIN

Vilka fina bilder! Duktig du är :)

Grattis till honom! :)

S A R A

vilka fina bilder!

sandra

Åh vill också ha höstlov nu... :(
Jätte fin bilder, och jätte fin blogg! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad skönt med lov:)

Linnea

Åh tack!
Fina bilder, hoppas du får en bra onsdag :D

Catrine

härligt med höstlov :D

MADDISENJ.SE

Tack så mycket :) Härligt med höstlov framför sig!!

Ronja

Fina blommor! :) Är de från sommaren?

CECILIA

fin bild! tar själv höstlov på fredag :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder!

LINNEA

Grattis till din pappa!
Åååh ska bli så skönt med lov :D

Johanna

Fina bilder!

Sanna Preifelt

Åh vad härligt med höstlov :)

Linda

så vackra blommor

✝ Alyssa ✝

Grattis till din pappa och mormor! Vackra bilder ^^

E m e l i e

Så himla fina bilder du tagit! :)

Clara

Så underbart skönt med höstlov!

Kajsa-Stina

Så fina bilder :) Och vad kul att fira både pappa och mormor och att dom fyller så tätt inpå varandra! Grattis till dom :)
Gottigt med pannkakor! Älskar det haha :D

Så skönt att du ska få höstlov! Ska du hitta på nåt speciellt eller bara ta dagen som den kommer? Kan ju vara skönt det med :D

Pauline

skönt med lov!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: