7 saker jag hatar

| Bekännelser
Att vara sjuk - jag har ett väldigt bra immunförsvar och blir nästan aldrig sjuk. Värsta sjukdomen jag haft är typ magsjuka så när jag väl blir minsta lilla sjuk så känns det så mycket värre än vad det egentligen är bara för att jag är så ovan. 
 
Rusningstrafik - både som bilist och kommunalt. Vad är värre än att stå i bilkö? Och vad är lika illa som att stå på en proppfull tunnelbana eller buss och sniffa någon annan i nacken? Värsta jag vet, dessutom brukar man börja svettas. 
 
Osköna människor - människor som antingen är osköna med flit eller som helt enkelt bara har en oskön personlighet. Vad är stelare än att försöka starta en konversation med en riktigt oskön person, typ på fest? Man ba hejdå.. 
 
Tidiga mornar - speciellt på det mörkare halvåret. Det är så himla deprimerande att gå upp när det fortfarande är mörkt ute, man känner sig dubbelt så trött och vill helst av allt bara ligga kvar några timmar till. Tummen ned! 
 
Förväntningar - förväntningar eller förhoppningar om något som ska ske men som inte blir av. Jag hatar att planera något som jag ser fram emot men som blir avbokat, då blir man så himla besviken och så känns hela livet dåligt istället. 
 
Obesvarade sms - eller på andra sociala medier där man vet att personen läst eller sett det man skrivit men ändå skitit i att svara. Det är okej däremot om det inte finns någonting att svara på. 
 
Insekter - speciellt de som tar sig in i ens rum och surrar i ens öra när man försöker sova. Gaaah, då blir man riktigt irriterad haha. 
Emma Grann Fotografi

För höga förväntningar är ju det värsta.. Så svårt att undvika dock!!

Emmy

Osköna människor, det känner jag också är väldigt svårt!!!

Kashaya

sju saker som jag inte heller gillar.

Emelie

Jag hata också när folk svarar sent eller inte alls :/

Liborius

jag håller helt och hållet med dig!!

Natalie

Kan bara hålla med:))

Pauline

å jag håller med!

Hanna

Hatar alla dom där jag med faktiskt haha :D

miningalinn

Håller helt med dog på den första och dom två sista. Dock är jag sällan sjukt så det är skönt:)

Jag kan hålla med om att jag också hatar de där sakerna. Fast det finns betydligt värre saker, haha. Som att prata i telefon, ta sprutor/blodprov och åka tåg...

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag håller med om allt!

Sanna Preifelt

+1 på alla dina punkter där ;P

♀ THE REVOLT ♀

Det där med när folk inte svarar! My god! Jag hatar det så tävla mkt, sjukt irriterande beteende tkr jag D:

Emelie

Usch tycker inte heller om allt de där...

Henrietta Nylund ♥

Håller med om många saker!

Matilda - Skönhetsblogg

Låter precis som mig, haha!

Jossan

Stör mig också på insekter på rummet, asså det drygaste som finns typ!
sv; Haha visst är hon :)

Ida Lindborg ♡

du är så fin och jag håller med dig!

Sv. tack finis! :D

linnea

så jobbigt att vara sjuk :/

Maja

Håller med om tidiga morgnar och förväntningar!

Som mestadels cyklist är rusningstrafiken inget problem - men jösses vad jag kan störa mig på besvarade sms!!

MALIN

Du är så himla fin!

Denise

Haha kan också bli riktigt irriterad när man ser att någon har läst ett meddelande men inte svarat! -.-

sara

vi är ganska lika på "hat" sidan då haha!

linah

feel you! hatar osköna människor haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: