You're more than worth it, but I don't feel like I deserve it

| Vardag
Jag ber om ursäkt för sämst uppdatering, skulle blogga innan jag gick hemifrån igår men sen fick vi bråttom så hann inte. Igår var jag i alla fall ledig så började dagen med att plugga. Sen hämtade jag mamma och vi åkte till Sickla. Vi gick på bio och såg Dum och Dummare 2, både jag och mamma tyckte tyvärr att filmen var sämst. Sen åkte vi hem, Annie och Hanna kom till mig. Följde med Hanna hem en snabbis innan jag mötte Theo. Vi åkte hem till honom, kollade på idol och så. 
 
Idag är jag uppe med tuppen, känns det som i alla fall.. Ska äta frukost nu och fixa det sista innan jag åker till jobbet. Hoppas alla får en riktigt bra dag ♥
Kajsa-Stina

Så fin du är♥ Åh den filmen skulle jag också vilja se men vad tråkigt att både du och din mamma tyckte den var dålig och blev besvikna :( Är nog svårt att slå den föregående då det var asrolig haha :D

Såg också på idol igår. Standard liksom hehe. Hur tyckte du uppträdandena var och tycker du rätt personer gick vidare? :)

Johanna ♡

Så fin du är! Kram

Den filmen vill jag se. :D

Boel

Super fin bild på dig :D

Sv: Härligt :)

Julia ♥

Tråkigt att filmen var tråkig! :(

Emelie

Så härligt att vara ledig :D

Madeliene

Fin!

Kashaya

Kul med bio men tråkigt att filmen var dålig.

mot plus

så fin du är!!

michelle bergström

Fin du är!

Emmy

Hoppas att jobbet har gått bra idag! :)

Natalie

Den filmen har jag varit sugen att se också:D

Sara

jag och min man funderade på att se den filmen, men då ska vi nog se Fury istället :)

MALIN

Fina fina du! Glad advent förresten :)

Linda [fotoblogg]

Tråkigt att filmerna var dåliga :/

Robyn

Hoppas du haft en bra dag finaste!

Elin

Vacker!

Ida Lindborg ♡

åååh gud så vacker du är!
Hoppas det gick bra på jobbet :D

Sv: Tack så jättemycket! :D

Prietha

Gud så fin du är!

miningalinn

Fin du är!:D

Kimmey ~ Kung varje dag

Tråkigt att ni inte tyckte att filmen va bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: