Trust and respect is what we do this for

| Vardag
Igår släpptes One Directions nya album FOUR. Har ni haft tid att kolla in det? Här är mina 4 favorit låtar från albumet :)  
Igår var jag ledig. Var endast i skolan i 45 minuter för utvecklingssamtal. Annie och Hanna kom till mig vid 3, vi gjorde lite mat och hängde bara innan jag gick hem. Mötte de senare på kvällen igen innan jag träffade Theo. Kom hem vid halv 12 kanske och då pratade jag i telefon med Filippa innan jag gick och la mig.
 
Idag efter skolan åkte jag hem till Hanna. Vi har bakat chokladmuffins, kollat på fredagens avsnitt av Idol och bara tagit det lugnt. Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Paradise hotel så jag ligger i fas när det sänds på tv ikväll. Ha en fortsatt bra kväll ♥
miningalinn

Ah, fireproof och where the broken hearts go är såå bra!!:D

jonna

ja verkligen :)
det låter ju som en bra dag!

Skönt att vara ledig. Gott med chokladmuffins. :D

E m e l i e

Mysiga dagar! :)

Ha en fin dag! :)

Beatrice Johansson

Älskar typ hela deras nya album men mina favoriter är 18 och Stockholm Syndrome!:)

sv: hihi, tack :) Kramisar♥

marina

sv. Hoppas du hade det med!
Och nu blev jag sugen på muffins..

♀ THE REVOLT ♀

Inte så förtjust i dem :o har inte lyssnat på deras nya album än :o Nice med bak!^^

svar: Det står i inlägget att "människan" är en kille :) Det står lite längre ner om man fortsätter läsa ^^

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har knappt lyssnat något på dem.

Boel

Mums med chokladmuffins! Och låtarna är per-fecr!

Sv: Du är inte taggad i onödan :D

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Bra låtar! :)

Aldrig hört en enda låt med dem... haha.

KassandraPalma

länge sen jag lyssnade på dem!

☆Z I N J A☆

Nej jag tycker inte om One Directions musik:)

sandra

Gott med chokladmuffins :)

Emmy

Låter som två trevliga dagar. Albumet är förresten så himla braaa :D

bexollila

gott med muffins :D

♀ THE REVOLT ♀

Btw, på tal om att du la upp spotify-länkar där. De lär nog ha kämpiga år framför sig då Apple har "hittat på" ett liknande sätt fast mer professionellt, blir spännande att se vad Beat har att komma med ^^ Inte för att jag har en iPhone, eller vill ha en, men ändå. Tycker nästan synd om spotify >.< Det som gått så relativt bra för de de senaste åren :o

♀ THE REVOLT ♀

Det är synd att det inte kommer ett inlägg varje dag >.< vet icke om det är du som skriver få inlägg elr jag som skriver många HAHAHA xD

Celine

Where do broken hearts go är så bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: