There's something behind those eyes that you can't disguise

| Vardag
Det är väldigt dåligt med bilder jag själv tagit på senaste tiden, mina mobil bilder räknas inte riktigt. Men det är ju kolsvart när jag kommer hem från skolan så vad ska jag fota liksom? Det blir alltid så här på vintern, all inspiration försvinner likt vinden. Men det är okej, för inspirationen kommer alltid tillbaka.
 
Idag efter skolan åkte jag hem, tog bilen, hämtade Hanna och sen till pappa för att hämta mitt nya sl kort. Skjutsade hem henne igen och sedan dess har jag legat i soffan med en filt och kollat på serier. Jag är så himla trött men ska snart ut, antingen hjälper jag Hanna att plugga eller så hänger jag med Annie. Vi får se, men vi hörs imorgon. Kramis ♥
miningalinn

Såå fin du är!:D

LINNEA

HATAR hösten/vintern just för att man ej kan fota.. de är alltid så himla dåligt ljus och mörk haha :(

SV; Ska bli sååå kul!

Madeliene

Du är så fin! :)

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Låter sjukt skönt att se på serie och mysa i soffan. Typ precis vad jag gjort idag! :)

♀ THE REVOLT ♀

Joo, så länge inspirationen kommer tillbaka så är det lugnt om den försvinner i korta perioder. Det är då den är borta som den sedan kan ta en med storm!^^

Life of Johanna

Nej mörkret gör att man inte direkt vill ta några bilder :(

Tack så mycket.

My Fredblad

Hller med, nu när man kommer hem är det bara mörkt.. (och kallt) Men skule du inte kunna ta bilder med blixt eller så? :)

Linda

du e jätte fin

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Sanna Preifelt

Vad fin du är :) ♥

PHONTAS <33

åh så fin! :D

tess- mamma till Malin & Olivia

Jättesvårt att ta bra bilder nu när mörkret har kommit! Mysigt är det väl på sitt sätt, men tycker att det kan vara ljust lite längre än till halv fem! Lite för tidigt i min smak...

Sv: Oh, fint! Min sambo har endel tatueringar, och jag är själv riktigt sugen som sagt!
Kram kram

Amanda

Åh va fin du är!

hanna

vad fin du är :D
hoppas du får en bra fredag!

MADDISENJ.SE

Fina du!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag känner samma sak, det är alltid mörkt och inspon finns liksom inte. Hoppas på att det är bra väder så att man kan rasta kameran i helgen:)

KassandraPalma

åh så fin du är!

Prietha

Skönt med helg så du får sova ut!

Ja, vädret sätter käppar i hjulen för fotograferingen!!

VERONICA - fashion blog

Åh fina fina du!! :) Kramar tjejen, ha en underbar helg!

Amanda

Snygga ögonbryn du har :D haha, udda kommentar kanske, men jag älskar verkligen fina ögonbryn ;) Du är väldigt fin över lag också, btw!

Denise

Så himla fin! :)

Emmy

Hoppas att det blev en bra kväll i vilket fall som helst!

zeb

Mycket lättare att ta bilder andra tider på året, det är sant. Tycker dock fortfarande vintern är ganska mysig. Fin är du i alla fall :)

linnea

ja det är så tråkigt att det blir mörkt så tidigt för blir inte att man fotar lika mycket då!

Sarah

De låter jobbigt att plugga :/

miningalinn

Gud vad kul att köra bil! Jag har tyvärr inte den möjligheten här!:(

Karin Lygnersjö

Så vacker!

fashion

Fina bilder! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: