There’s nothing I could ever do to make you see what you mean to me

| Vardag
Några mobilbilder från de senaste veckorna. 
 
Hej kompisar! Hoppas ni har haft en bra start på veckan. Jag träffade Filippa i Gamla stan vid halv 4, kollade Stortorgets julmarknad. Trots att jag jobbat där i 3 år har jag aldrig tagit mig tiden att kolla runt där själv. Sen gick jag och Filippa till Tcentralen, kollade runt i flera butiker. Köpte varsin latte och så där. Jag fick med mig en ögonbrynspenna och en kofta/jecka hem men kommer inte få koftan förrän i julklapp. Är hemma nu, har nyligen ätit middag och ska kolla på något serie avsnitt innan Paradise hotel börjar. Puss&Kram
Life of Johanna

Lät som en härlig måndag!

Ja det är kul med julkalender :)

Photo by E M E R E L L A

Ser ut som att du har haft ett par riktigt bra veckor :)

miningalinn

Så härliga bilder, ser ut att ha haft roligt!:D

Clara

Så mysigt med julmarknad!

MALIN

Vilka härliga bilder :) Hoppas du har haft en bra start på veckan!

Sanna Karlsson

Måste säga att du har en riktigt fin header! SÅ snygg! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad mysigt! :)

Så fina bilder. :)

SARA EMILIA

Lät riktigt härligt!

Beatrice Johansson

Så härliga bilder:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

☆Z I N J A☆

Så roligt!

Prietha

Härliga bilder!

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) Och gud vilka underbara bilder, jag vill typ bara hoppa in och festa med er ;)

Vilka härliga bilder! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder :)

Madeliene

Åh vad fin du är!
Hoppas du har haft en fin Tisdag?

Sofia

vilka härliga bilder!

Emma

Låter som du haft mysiga dagar :)
Julmarknad är så mysigt!

miningalinn

det är så mysigt med julmarknader!❤️

kaffehörnan

Vad mysigt de ser ut



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: