Rösta på Bärande Hjälp UF

| Vardag

För några veckor sedan bad jag er gå in och gillat mitt UF företags bild på instagram. Nu har tävlingen gått över till att man ska rösta på ett bidrag på Kickstartcupen.se. Så det skulle vara jätte snällt om alla kunde gå in och rösta på oss. Bläddra ned, sök på barandehjalpuf och klicka på hjärtat. Tack på förhand! ♥

Igår var jag, mamma och syster på massage i Nacka. Det gjorde ont men var helt klart välbehövligt. Jag hade tydligen jätte många muskelknutar och spänd i skulderbladen. Efter det åkte vi och käkade och sen spenderade jag resten av kvällen med serier. Idag har dagen känns otroligt lång. Jag har väldigt ont i ryggen, vilket jag hade redan innan massagen så det är jobbigt att sitta stilla. Åkte till gymmet efter skolan och har nästan precis kommit hem. Funderar på om jag ska gå ut och möta Annie och Hanna eller om jag ska kolla på serier. Vi får se, hoppas ni haft en bra dag! 
natalia

Självklart röstar jag :D

Prietha

Massage är så skönt!

Ja, massage kan göra ont - men ack så nödvändigt det är! :)

zeb

Röstade på dig :)

My Fredblad

Vad kul och jobbigt med ryggont! Maserade dom ut alla knutar då eller? Shit vad sånt gör ont...

Emma Grann Fotografi

Åh vad skönt med massage!!

milina.blogg.se

vad skönt med massage!

KassandraPalma

hjälpte till och röstade :)

Sanna Preifelt

Självklart går jag in och röstar :) ❤

♀ THE REVOLT ♀

Va härligt med massage!:D Dock synd att du tyckte det gjorde ont :o

Nelly

Så härligt med massage! :) Men mindre härligt att ha ont i ryggen, hoppas det släpper snart :/

miningalinn

Tråkigt att du har ont i ryggen!:/ Men skönt med massage!:D

Sv: Ja, precis men låret gör nog ondast menade jag!:D

Karin Lygnersjö

Det är skönt när massagen är över iallafalll :)
Jag var på djupgående massage en gång och jag fick stora blåmärken efteråt O.O

Sv: Ja som tur är släppte det snabbt, satt bara i i två dygn och var trött tredje dagen :)

Lydia

Ska ta och göra det!

Life of Johanna

Skall gå in och rösta på er :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Jag har röstat :)

natalia

Kan man bara rösta en gång?

Ida - Hon som föddes med LKG

Hoppas det går bra för er i tävlingen :D

jonna

ska absolut rösta på er :)

Denise

Tänkte rösta på er men det går inte att rösta längre? Hoppas ni kommer vidare :)

Vad skönt med massage!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: