Nobody loves you baby the way I do

| Inspiration, Vardag
 
Untitled #38
 
Tips på några klänningar till Nyårsafton. Klicka på bilden och sedan på den klänningen du är intresserad av för att se var den kommer ifrån. 
 
Idag slutade jag tidigare så åkte till stan och mötte Filippa. Vi gick runt och letade efter något att ha på oss på jul och nyår men tyvärr utan lycka. Vi tog en fika på Espresso house och sen kollade vi runt lite mer innan vi åkte hem. Sedan dess har jag sovit och kollat klart på serien Drop dead diva. Nu kollar jag på Paradise hotel och sen ska jag gå och lägga mig. Puss&kram
miningalinn

Vilka snygga klänningar!:D

milina.blogg.se

fina klänningar!

Just det - nu ska det börja shoppas inför det nya året! :)

marina

sv. Tack så mycket. :)
Jätte snygga plagg! Måste också börja leta snart.

Life of Johanna

Så fina klänningar. :) Jag måste hitta något som är snyggt och som passar bara i år, nästa år är man ju inte gravid och har inte samma storlek :/

tess- mamma till Malin & Olivia

Jag blev kär i den svarta med spets! Dock vet jag inte hur vårat nyår kommer att se ut än då vi firar våran ettåring. Förstår fortfarande inte att hon inte kunde vänta en dag iallafall! Nyårsafton... haha
Kram kram

♫♪ sandra

fint!

♀ THE REVOLT ♀

Den svarta högst upp längst åt vänster, var fin!^^

E m e l i e

Sjukt snygga klänningar! Speciellt den röda ;)

VERONICA - fashion blog

ÄLSKAR dessa klänningar, guuud så fina. Riktigt läckra! :) Ha en fantastisk torsdags kväll tjejen! Kramar

MADDISENJ.SE

gud så många fina klänningar!

CECILIA

den grå klänningen var jättefin! skönt att sluta tidigt :)

Så snygga :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Moa Persson

Gud så snygga de var :)

jos

gillar den röda!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tycker det är svårt att hitta kläder i butik nuförtiden. Mycket lättare att hitta på nätet, men samtidigt är det svårt att skicka efter tycker jag. Det är ju inte alltid ett plagg på en bild motsvarar förväntningarna.

Ida Lindborg ♡

såå himla snyggt!

Sv: Tack snälla!! ♥♥

☆Z I N J A☆

Så fina!

Amanda

Fina!

Denise

Men guud så mycket snyggt! :)

Emmy

Låter mysigt trots att ni inte fann vad ni letade efter! Vilken fin nyårsaftonsinspo i varje fall!

sv;
Tack och detsamma finaste du! :D

Sofia

Vad fina :D

Sara

Så många fina klänningar ! :)

KMStyle

åh den svarta paljettklänningen!

Hanna

Fina klänningar! :D

Kajsa-Stina

Så snygga klänningar! Och nagellacken till det :) Pricken över i:et liksom!♥♥

SARA EMILIA

Riktigt snygga klänningar!

Josephine - Living in London

Vilka fina!!

fannie karlsson

Tack så mycket finis!
Åh, har också funderat på vad jag ska ha på nyår :)
Hoppas du får en bra söndag :)

my

Ååååh vad snygga!

ericaandersson

åhh den röda och den svartglittriga va så snygga!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: