Jag kommer skrika högst av oss, tills hela staden hör mig

| Vardag
Bilder lånade från printerest. 
Imorse tog det verkligen emot att gå upp, ville helst av allt bara ligga kvar och sova hela dagen. Kan tänka mig att det blir ännu jobbigare imorgon då jag börjar halv 9 och faktiskt började 10 idag. Är så himla trött, men måste ju kolla på Paradise hotel innan jag går och lägger mig. Fick sluta tidigare idag i skolan också, mötte Hanna och gick hem till henne. Pluggade lite och powenapade innan vi åkte till gymmet. Hoppas alla haft en bra dag! 
♫♪ sandra

åh ed <3

miningalinn


I'm a mess, vilken bra låt, gillar den verkligen!

Ibland har man såna dagar när man bara vill ligga kvar. Hoppas det känns bättre imorgon!

My Fredblad

Förstå låten är sååå underbar! Usch då, jobbigt att va så trött! Skulle du inte kunna se ph på dagen och då kunna somna tidigare? ;)

Boel

Fina bilder :) Och ibland vill en bara stanna i sängen haha!

Sv: Kul att du tycker det :)

PHONTAS

Så fina inspo bilder :)

Lyx att börja sent ju ;) jag börjar ju 8 varje dag och får kliva upp kl 6 typ ^^

Petra

fina bilder

Carolina Thoor

Ja, det var otroligt jobbigt :/ mår inte bättre idag men jag klarar mig åtminstone :D

Skönt att börja sent, men jobbigt att behöva gå upp tidigt :/ hur lång tid tar det för dig att ta dig till skolan? :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jobbigt när man har ett program så som man bara måste se. Kan du inte kolla på avsnittet dagen efter då?

milina.blogg.se

åh älskar Albin!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vilka härliga bilder :)

sanna

Så fina bilder, ed sheeran är bae!

miningalinn

Skönt å gymma, brukar också göra det ibland!:)

Life of Johanna

Inget kul när det är jobbigt och gå upp när man helst vill ligga kvar, hoppas det gick bra och gå upp idag! :)

KassandraPalma

riktigt bra låtar!

Sanna Preifelt

Underbar inspo, och tack för bra musiktips :)

hanna

åh älskar dom bilderna!! :D
och låtarna!

Vilken fin inspo!

S A R A

så underbar inspo!

Kimmey ~ Kung varje dag

Usch, jag var också riktig trött imorse!

♀ THE REVOLT ♀

Sheeran!<3

Älskar rubriken btw!:o Den är grym!^^

Denise

Paradise är ett måste helt klart! :)

Kajsa-Stina

Åh så fin inspo och bra musik du tipsar om! Älskar spotify då man kan hitta mycket där hihi :)

Skönt med ett träningspass också! Vad körde du för fokus på för muskelgrupper?

Hoppas din skoldag går bra imorgon trots att du börjar tidigare imorgon :(
kram<3

zeb

Snygga inspo-bilder. Och Ed Sheeran <3

Emmy

Så skönt att sluta tidigare, gjorde det också igår!

sv;
Hihi preciiiis :D

jonna

så fina bilder :)

VICTORIA

Trevlig helg fina duu!

miningalinn

Så fine bilder!!
Så jobbigt när det verkligen tar emot! kliva upp, segt!

Vissa dagar vill man bara ligga kvar i sängen! :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: