I'm the one you wake up thinking about

| Inspiration, Vardag
 
Untitled #39
 
 
Har suttit och pysslat med ett collage så här på första advent. Nu är det bara 3 söndagar kvar till julafton. 
 
Jobbade från 10-18 igår på julmarknaden. Efter det åkte jag och Filippa hem till henne, lagade pasta carbonara till middag och sen myste vi med film och te. Kom hem strax efter tolv. Idag har vi jobbat igen, kom hem vid halv 7. Har ätit middag och kollat på serier. Hoppas alla har en mysig söndag, puss&kram
NICOLE

Mysigt kollage :)

♫♪ sandra

fint!

miningalinn

Vad roligt att jobba på julmarknad!:D

jonna

Hoppas du också har haft en mysig söndagskväll :)

Nelly

Vilket härligt collage ^^
Och det låter ju som en mysig dag :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint :)

Kajsa-Stina

Åh så mysigt kollage :) Älskar klänningen och tofflorna lite extra hihi♥ Mysigt med julmarknad igår också. Längtar tills den kommer hit men det blir lite längre in i december och då ska jag vara där och känna julkänslan! Hoppas du annars mår fint idag och får en bra dag :)
Kramar♥

Snyggt :)

Isabella

Vilket fint collage! :)
Ha en fin måndag!

Sara

Låter som en mysig helg :) Och vilken fin klänning :)

Lydia Elstig

fint!

hanna

åh vilket fint! :D

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Klänningen var sjukt fin! :D

linnea

ohh så snart!! :o tiden går så fort

Selina

Fint collage!

LINNEA

Sikka mysiga tofflor!

Sv; åh eller hur :)

Kelly

VAd fint :)

Maja

Vad mysigt att jobba på marknad!

Emiza

snyggt

CECILIA

Herregud, endast 3 söndagar kvar?? Tiden går riiiktigt fort..

Ida Lindborg ♡

ååh så mys och fint!

SV: hihi tack så mycket! :D

sandra

Vad är det för julmarknad du jobbar på? :)

MALIN

Stört hur snabbt tiden går.... På onsdag är det exakt tre veckor till julafton! Haha blir stressad :(

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka fina grejer! :)

Snyggt kollage! Älskar ljusen!!

Vad kul med julmarknad och att få träffa så mycket folk! :)

☆Z I N J A☆

Vad gott med pasta carbonara!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sött:) Det kommer gå fort fram till jul nu!

Frida Christina

ååh mysigt med julmarknad! Här är det ingen snö å ingen marknad, bara en massa pynt överallt :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: