I'm not trying to deceive you, I promise falling for me won't be a mistake

| Vardag
Godmorgon! Jag satt framför datorn i stort sätt hela kvällen igår och väntade på ork till att blogga. Sen glömde jag helt bort och gick och la mig. Hamnade i säng tidigt igår om man jämför med de senaste veckorna så det var skönt. Är dock lika trött som vanligt idag. Ska snart gå hemifrån men slutar skolan halv 12. Då ska jag möta Hanna för att åka till Skärholmens centrum. Vi hörs senare, kramis
Kimmey ~ Kung varje dag

Skönt att sluta tidigt :)

Beatrice Johansson

Så skönt att sluta tidigt:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Charlotta Hägg

Sv. Ja, det var verkligen mysigt :) Och fina ni är, gillar färgen på din blus!

Vilken fin bild på er!

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken härlig bild :)

VERONICA - fashion blog

Åh vad fin bild på er, så fina! :) Hoppas din helg blir grym! Kram!

SARA EMILIA

Härligt att sluta så tidigt!

Prietha

Du är så fin!

Moa Persson

Så fina ni är :)

☆Z I N J A☆

Så fina!

Linda

fina !:D

Hoppas att du haft en härlig helg! :)

Miningalinn

Skönt å sluta tidigt!:)

Nelly

Härligt att sluta tidigt :) Hoppas du har haft en fin helg ^^

bexollila

du är snygg om ngn!

Liborius

Fin bild:)

Prietha

Skönt att sluta kl 12 :)

Boel

Sjukt fin bild på er :D

Sv: Håller helt med :D

LINNEA

Finisar!
Hoppas ni haft en bra dag i Skärholmen :) SHoppat?

Ida Lindborg ♡

ååh så fina ni är!

Sv. Tack så jättemycket! :D

Kashaya

Fint foto. Skönt att sluta tidigt ibland.=)

Sofia

Finisar :D

Fin bild. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: