I'm drinking to suppress devotion with our fingers intertwined

| Vardag
Igår umgicks jag och Filippa med Theo, vi var hos honom och hängde bara. Gick och la mig när jag kommit hem och vid 1-2 idag mötte jag Hanna. Pratade om det senaste som hänt och sen gick jag hem. Jag och mamma har precis kommit hem från en pw och nu ska jag fixa mig för att gå hem till pappa. Jag och familjen ska på resturang för att fira farsdag, så grattis på farsdag världens bästa pappa! Vi hörs senare, puss&kram
♀ THE REVOLT ♀

Hoppas ni får det mysigt då ni ska äta ute!^^

Prietha

Så kul med spna här dagar!

LIENE

Tack så mycket :)

Kul med farsdagsfirande. Hoppas du haft en toppen dag.

linnea

vilket härligt farsdagsfirande! här blev det spelkväll med familj + middag hemma tillsammans :)

Life of Johanna

Aldrig fel och gå ut och äta hoppas ni fick en mysig stund :)

My Fredblad

Vad mysigt! Brukar ni alltid fira farsdag? :)

zeb

Hoppas ni fick det trevligt på restaurangen :)

Photo by E M E R E L L A

Härliga bilder! :D

MADDISENJ.SE

Härliga bilder

my

Mysigt!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken fin bild på er:)

Maja

Vad mysigt med restaurang besök!

Gott att äta på restaurang!

Lydia Elstig

Mysiga bilder!

Hoppas att du har en trevlig kväll! :)

Julia ♥

Jätte fina bilder! :D

hanna

åh men tack :D fin bild på er !
hoppas din dag har varit bra!

linda

fina bilder!:D

linnea

vad trevligt!

Sarah

De lät mysigt :)

ZINJA.se

Så cozy!

Nathalie Nyrén

Fina bilder :)

KassandraPalma

fin bild på er!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: