I know I took the path that you would never want for me. I know I let you down, didn't I?

| Vardag
Jag är så himla sugen på en ny tatuering, antingen på insidan av vänstra armen, låret eller högra sidan av låret upp mot magen. Ungefär som bilden längst till vänster. Synd bara att jag inte vet vad jag vill ha för motiv. 
 
Hola friendos! Sorry för att jag inte bloggade igår men satte mig aldrig vid datorn. Jag sov hos Hanna med Annie i fredags, vi kom hem 6 på morgonen och vaknade vid 12 ungefär. Åt frukost vid 3 och sen gick jag hem. Tog en powernap och vid 18 tiden kom våra gäster. Umgicks och åt middag innan jag drog till Hanna. Jag och tjejerna var på Nype igår igen, drog hem rätt tidigt eftersom min syster kom och hämtade mig. Har varit på Skogskyrkogården idag, fikat och kollat serier. Ska snart möta Hanna och kanske Annie för en promenad och deep talk. Kramis
My Fredblad

Gu dvad mysigt! Men vad har du för tatuering just nu? :)

THE REVOLT

Antar att ni hade det tillräckligt bra för att inte orka med bloggen haha ^^ dete bra!:D

Ronja

Skulle så gärna skaffa tatuering då jag blir äldre, men det är ju så svårt att bestämma sig för något! Allt är så fint :D Gillar mest tatuering i nedre högra hörnet!

milina.blogg.se

Jag är också sugen på en ny!

Linda

snygga tattos!

jonna

tack :)
åh, den nere till höger va ju sjukt snygg!

Sanna Preifelt

Åh låter som bra dagar :) Kram!

Nelly

Så fina tatueringar :3 Det låter som en bra gårdag! ^^

Sofia

Vilka snygga!!

Lydia Elstig

Det skulle vara riktigt snyggt!

céline

men tatueringar är ju för snyggt!!

zeb

Vill också ha en tatuering. Klockan på bilden i mitten var ursnygg!

Emmy

Deep talk är bra grejer det! Kan behövas ibland...

Jag skulle också vilja ha en tatuering! :)

natalia

Så snygga! :)

Kajsa-Stina

Jag är också lite småsugen på en tatuering faktiskt! Dock vet jag inte om jag vågar haha ifall jag skulle ångra mig :( Men man kan ju börja med en lite mindre och diskret till att börja med. Tycker et kan vara fint :)

sv: Okej! Ska kika in dessa affärer och se om jag hittar dom också hihi! SÅ snygga :D

Vad kul att filmen var bra :D Har hört andra som sagt den är bra också så ska definitivt se den :)
Kram!

tess- mamma till Malin & Olivia

Ooh, ibland kan man bara inte blogga varje dag. Finns ju trots allt annat att göra. Bloggen kan ju ta rätt så mycket tid med!

Snygga tatueringar, har du redan en? Jag är så himla sugen på att skriva in barnens namn eller liknande, men vet inte om jag vågar! Haha
Kram kram

LIENE

Promenad och deep talk låter bra :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga tatueringar :)

♫♪ sandra

åh är såå sugen på att tatuera mig..lite svårt att bestämma sig bara ;)

hanna

eller hur!! :D
åh jag vill också tatuera mig igen! jag ska försöka göra det nästa månad :D

Viktoria - Gravidblogg

Åh vilka fina tatueringar! :) Hoppas att du har haft en bra Måndag :)

MADDISENJ.SE

galet snygga tatueringar!

michelle bergström

Vill också tatuera mig, men jag väntar något år till innan jag gör det så jag är helt säker på vad jag vill ha :) vill helst ha något som betyder någonting :)

VERONICA - fashion blog

Åh gud så mycket snyggt! Vill också!! :) Kram tjejen, ha en fin kväll!

S A R A

många fina tatueringar där!

pernilla

Jag har en tatuering med rosor som går längst låret, över höften och upp på sidan av magen, liknande den rosbilden du hade här. Den är skitsnygg, finns kategori "mina tatuering" ifall de är intressant :) kram

miningalinn

har hört att låret gör såå sjukt ont!!

Boel

Alla är så snygga :D

Så fina!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: