Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan

En reporters dröm om att bli ett nyhetsankare äventyras efter att ett one-night stand lämnar henne strandad i Los Angeles utan telefon, ID och pengar - och endast åtta timmar att ta sig till den viktigaste jobbintervjun i hennes liv.

Tryck här för att se trailern. 

Den här filmen har ett väldigt bra budskap. Det är helt sjukt hur lätt man kan bli dömd på grund av vad man har på sig. Hur kan alla ta för givet att hon är prostituerad på grund av en tight, halv-kort klänning? Det gillas inte! Men jag tycker absolut om filmen, den var riktigt rolig och det var kul att se allt möjligt man skulle kunna råka utför. Scenen med killarna Scrilla och hans gäng får ett extra plus i kanten. 

Bild lånad från google.

Den borde jag se! :)

Den är så rolig. :D

Sara

Vilket bra tips ! :)

CECILIA

den får jag se!

Denise

Verkar vara en riktigt roligt film! :D

Maja

Tack för tipset!

Emma Grann Fotografi

Åh vill se denna!!

Kajsa-Stina

Vad kul med filmtips! Har inte hört talas om denna innan faktiskt men ska kolla in den då du har gott att säga om den :) går den på bio nu eller finns den att hyra? :D

kramar♥

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för tipset! :)

NICOLE

Oj 5/5, då kanske jag ska se den med :D

MADDISENJ.SE

Den ska jag ta och se någon dag!

Den verkar bra!

linnea

bra tips :)

Maria Karlsson

Den låter ganska rolig ändå, kanske ska ta och lägga till den i min watchlist :D

milina.blogg.se

den verkar bra! :)

hanna & Linnea

hihi tack :D

vi älskar den där filmen !! GRYM :D

Nelly

Roligt med filmtips - kanske en film man borde kolla på! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Den ska jag spana in! :)

Bexollila

Filmen är grym!

PHONTAS

Den värkar bra :P

♫♪ sandra

kul med filmtips :)

Sarah

Va kul me filmtips :)

Johanna ♡

Måste verkligen kolla in denna! Kram

maria at inredningsvis

Verkar kul bra tips :) hoppas du får en riktigt mysig helg.


Jag bjuder upp till Tävling om äkta smycken på bloggen :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Sanna Preifelt

Låter som en mycket rolig film :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: