Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Thomas vaknar upp instängd i en gigantisk labyrint. Han är inte ensam och den enda chansen att ta sig ut levande är att samarbeta och pussla ihop de ledtrådar de hittar, som verkar leda till en organisation som kallas W.C.K.D.
 
Den här filmen har lite The hunger games stuk i sig. Det tycker jag är perfekt då jag älskar The hunger games, fast vem gör inte? ;) Den var så himla spännande. Jag var både nervös och hjärtat gick i hundra åttio när de sprang runt där i pyramiden, jagade av allt möjligt. Det kommer att komma två filmer till och jag är så sjukt taggad på de! Slutet måste jag säga var något mindfuck men det är ju på grund av att det kommer fler filmer. Annars diggar jag att Thomas stack sig själv eftersom det gjorde att vi fick reda på mer. Rekomenderas starkt! 
 Bild lånad från google.
Sarah

Den vill ja se :)

♀ THE REVOLT ♀

Jag älskar icke The Hungergames. Jag älskade det då jag var tretton och läste böckerna, men efter att ha väntat i flera år för att boken skulle filmatiseras ... och filmen var så usel i jämförelse med boken .... Gah! jag var sjukt jävla besviken efter premiären, kände mig helt tom. Jag har knappt velat kolla på tvåan. De är bläää, jävla bajs-film! >.< Förstörde all min kärlek till den historien asså :o

Emmy

Den vill jag verkligen se! Verkar vara så gott som alla som har sagt att den filmen är bra, och även boken.

sv;
Hahah, vi tackar så hjärtligt :D

Kanske något att se! :)

♫♪ sandra

vill se den!

MADDISENJ.SE

Den kanske man skulle. Ta och se!

PHONTAS <33

Åhh nice :D

Sanna Preifelt

Åh den är superduperbra :) Tyckte dock att the grievers var otroligt äckliga, och har enorm fobi för den typen av skapelser om du förstår vad jag menar? Fick en mindre ångestattack på biografen när de först visades.. ;P

linnea

den var precis min typ av film! :D

Natalie

Åh den där måste jag se, älskar Hunger games:D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där vill jag se. Men jag tycker det är lite tråkigt att många filmer ska ha samma stuk just nu..

milina.blogg.se

måste se den där!

natalia

Vekrar vara rätt bra :D

Åh, den filmen vill jag se!

Josephine - Living in London

Vill verkligen se den!

Ida

Älskar den filmen! De hade grymma effekter och filmen var väldigt lik boken. Fast tycker nog som alltid att böckerna är bättre ;)

céline

åh jag måste verkligen se den!!

svar: Ja verkligen, så fräscht och uppiggande liksom! :)

Boel

Älskar The Maze runner :D

Sv: Visst är den :)

Lydia

Vill verkligen se den!!

zeb

Haha gillar helt ärligt inte hunger games.... men kanske får ge denna film en chans ändå! :)

Nelly

Väldans bra film, ser fram emot uppföljarna! :3

Emelie Ekman Lindqvist

Måste se den! Låter jätte spännande :) Trevlig helg!

Frida Christina

Tack så mkt. ååh den måste jag se! :)

tinabanck.blogg.se

Då får man kanske se den!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: