Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Bonds lojalitet till M sätts på prov när hennes förflutna plågsamt gör sig påmint. När MI6 utsätts för en attack måste agent 007 hitta och förgöra hotet, oavsett vad det personligen kommer kosta honom.
 
 
Jag kom att tänka på att jag nog aldrig sett en James Bond film, i alla fall inte medvetet. Kanske sett någon snutt på tv eller så men aldrig liksom satt mig framför tvn eller datorn och satt på filmen med vilja. Därför bestämde jag mig för att se den senaste filmen Skyfall. Och jag gillar den verkligen, tyckte den var riktigt bra. Bond är på något sätt både the bad och the good guy. Jag älskade slutet av filmen. Tyckte även lite synd om Silva när han berättade om sin historia och vad som hänt efter M lämnat honom. Hur många av er har sett den här filmen? :) 
 Bild lånad från google
My Fredblad

Sjukt bra! men va! Har du aldrig medvetet sätt en james boond film! Så du har missat alla dom gammla filmerna alltså? :O

Den borde jag se!:)

zeb

Har faktiskt inte sett den, men har sett andra James Bond-filmer haha :)

Kanske borde se den! :)

Kajsa-Stina

Den har jag inte sett innan faktiskt! Borde absolut göra det då den verkar så bra :D Har den här hemma men har aldrig sett den haha! Får låna den av brorsan och kolla in den :D

♀ THE REVOLT ♀

Inte sett den :o verkar spännande :o

Den verkar bra. :)

Life of Johanna

har nog bara sett en bondfilm haha får ta och se den

Kimmey ~ Kung varje dag

Jag har inte heller sett någon bondfilm medvetet. haha

Josephine - Living in London

Åh, den är så bra!

Sv; Tack finis!

Sanna Preifelt

Åh jag älskar Bondfilmerna, eller i alla fall de nya och de med Pierce Brosnan (de gamla är liite för tråkiga med dåliga specialeffekter). Men denna har jag faktiskt inte sett, borde nog ta och göra det :)

Ha en bra kväll :) ♥

Kajsa-Stina

Jag har sett någon James Bond film innan men inte en hel tror jag haha! Men denna som sagt ska jag kolla in då vi har den hemma t o m :D

Elin

Den är så himla bra!

Ida Lindborg ♡

Verkar himla bra!!

Sv: åh ja han var helt fantastisk!! :D kram

G I N A ~

Den har jag inte sett än. Borde kanske det :)

Petra

hoppas du får en härlig helg

bexollila

du är ju snygg om ngn !

Boel

Bond filmerna är faktiskt bra :)

Sv: Tack!

fashion

Den är super bra! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: