Baby this is not an illusion, there's magic between you and me

| Vardag
Bilder från pinterest.
 
I fredags slutade jag redan halv 11, åkte till Skärholmens centrum med mamma och Hanna. Sen åkte jag och Hanna hem till henne, kollade lite på tv och umgicks bara. På kvällen var jag, Filippa, Theo och Simon på Vapiano i Skrapan, efter det åkte vi hem till mig och softade sen vid halv 11 skiljdes vi åt. 
 
För er som följt min blogg under en längre period minns att jag brukar jobba på julmarknaden i Gamla stan under några helger. Det gör jag även i år och igår var första jobbdagen så jag och Filippa befann oss på Stortorget klockan 11 redo för jobb. När vi slutat vid 18 åkte vi till Pizza hut och åt middag och sen kollade jag på serier resten av kvällen. 
 
Jag har jobbat idag också, kom hem vid halv 7. Åt middag, duschade och träffade sen Hanna på en promenad. Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Breaking Bad. Hoppas alla haft en bra helg ♥
Denise

Säger bara: WOW! :o

jonna

åh, så fint :) skulle gärna bo där!

Louise

Åh så fint!

miningalinn

Åh rubriken!❤️
Vad mycket du hann med den dagen, det måste ha känts bra!😃

Skönt att sluta 11 :)

Vilket underbart hus! :)

SARA EMILIA

Underbara bilder!

Beatrice Johansson

Så fina bilder! Skulle inte säga nej till att bo där!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Kajsa-Stina

Så mysiga bilder :)

Och vad kul att jobba på en julmarknad! Älskar julen haha så det skulle passa perfekt för mig att extraknäcka som det♥ Själv har jag "bara" stått på julskyltningar osv med det är inte så bara :) Myys

Boel

Fina bilder och låter som en mysig helg :D

Sara

Så där skulle jag vilja bo, speciellt ha ett sådant kök :) Låter som om du haft en mysig helg :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilket underbart ställe!

Mysigt att jobba på julmarknad.

♫♪ sandra

åh så mysiga bilder du hittat!

Life of Johanna

Lät som en bra helg och härliga bilder

CECILIA

åh, drömhuset ju!!

hanna

åh värsta dröm huset!!

miningalinn

Jag vill också äta på pizza hut och vapiano!

☆Z I N J A☆

Vad kul att jobba!

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så fint!

LINNEA

Åh kul att jobba på julmarknaden :) Vad får ni göra där?

Sv; åh tack Amanda!

Prietha

Åh så mysiga bilder!

MALIN

Där hade jag mer än gärna spenderat nyår!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: