You think nobody sees what you're doing to me but I'm telling you guilt is in your eyes

| Vardag
Åkte nästan direkt hem till Stockholm efter att ha slutat jobba idag vid 2. Jag har bara legat och degat i soffan framför Californication sen jag kom hem. Är så otroligt trött och vill egentligen bara lägga mig i sängen och sova. Men är så länge är det lite för tidigt. Ska försöka plugga lite matte om jag får någon energi, för imorgon är det prov som gäller. Ska på läxhjälp på morgonen innan för att plugga lite extra. Håll tummarna för mig för att det går bra ♥
Erika

Lycka till på provet :)

Moa Örnberg

Gillar din blogg :)
Är du intresserad av ett bloglovin-byte?
Kram

Alva

Otroligt fin bild. Vad använder du för redigerings app? :)

Ida Lindborg ♡

Härlig bild :)

linda

fin bild

Matilda Sundin

Fin bild :)

svar: Jaa, dom är helt underbara :D

Emilia Sjödin

Hoppas du har haft en bra dag :)

Isadora

Fin bild!

LIENE

Lycka till på provet fina! Det kommer nog gå jättebra :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Hoppas det gick bra att plugga. :)

Josephine - Living in London

Åh, så fin bild!

linnea

jobbigt när man är så trött!

MADDISENJ.SE

så härligt bild

Linnéa Pyrrö

hoppas allt är bra!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin bild!
Hoppas provet gick bra.

Alice

sv: jaa det är verkligen segt att vara sjukt!
jätte fin bild och hoppas det gick bra på provet!!

sussi

jobbigt å va så trött ...

Veronica

Fin bild!

Emelie

Hoppas matten gick bra idag :)
Sv; Tack kul att du gilla dom! Kram

Nathalie Tegelstam

Så fin bild på dig Amanda :) ha en fin kväll! kram

Agnes Eriksson

Riktigt fin bild! kram

Life of Johanna

Inte kul och vara så trött

Sofia

Hoppas provet gick bra.

jonna

mysig bild!
Hoppas du får en bra dag! :)

emelie andersson

åh så fin bild! :)

frida christina

Så vackert!

☆Joanna☆

fina bilder du tar!

Emma

Otroligt fin bild! :)
Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: