You said we were born with nothing, and we sure as hell have nothing now

| Natur, Vardag
Jag gick upp väldigt tidigt imorse för att bli skjutsad till bussen. Sen satt jag där i 2 h och 35 min innan jag kom fram till landet. Började jobba direkt och slutade vid 3. Sedan dess har jag bara legat i soffan och kollat på Californication. Resten av familjen kom hit för ungefär 30 min sedan och det är jag väldigt lycklig över för nu har jag dator och laddare. Ska kolla klart på Let's dance nu. Jobbar imorgon också. Puss&kram
Nathalie Tegelstam

Älskar dessa blommor, så himla fina :) kram

Julia

Jättefina bilder :)

Sofia

Fina bilder. :)

Johanna

Så fina bilder! Kram

Erika

Fina bilder!

sv: Vad härligt att jobba på café :)

Denise

Hoppas du får en härlig helg trots jobb! :)

Life of Johanna

Lät som en bra dag :)

MATILDA

så fina bilder!

Agnes Eriksson

åh jättefina bilder! kram

Felicia

SÅ vackert!

puss

Josephine - Living in London

fina bilder!

VERONICA - modeblogg

Gud så vackra bilder tjejen! :) Riktigt fina, älskar dessa vackra blommor som ploppar upp. Ha en superduper grym lördag, kramkram!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Fina bilder!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Väldigt fina bilder. :)

Ida Lindborg ♡

Fiint!

Sv: *.*

Mirjam Wallmark

Superfina bilder! :) kram

anna

fina bilder! :)

Linda

fina bilder

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en fin kväll vännen :) kram

Emelie

Så himla fina bilder!
Sv; Ja de stämmer verkligen :)

Mirra - NH och Hoppryttare

Ååh va fina bilder!!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så fina bilder!:)

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

frida christina

Så härligt!

ebba

riktigt fina bilder! :)

maria at inredningsvis

Vilka VACKRA vårbilder :) jag älskar blommande träd bara synd de tar slut så fort

Har en tävling på bloggen och du får gärna vara med :)

Ha en fin vårvecka :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: