Why does it feel so good, so good to be bad?

| Natur, Vardag
Igår möttes jag och Filippa i stan. Kollade runt lite och åkte sen till Sickla köpcentrum. Åt middag på ett italienskt ställe, My kom dit och mamma skjutsade hem oss till Filippa. Eller skjutsade och skjutsade, det var jag som körde haha. Men vi träffade i alla fall Nicklas och Markus en snabbis, och sen gick vi hem till Filippa igen för att kolla på Eurovision. 
 
Jag tyckte att Conchita, vinnaren förmedlade ett bra budskap. Men låten var rätt så värdelös. Det kändes som om hon vann på grund av budskapet hon förmedlade. Det är något jag inte alls tycker om eftersom det är en musik tävling. Men säkert något som måste ha känts jätte bra för henne, att hon lyckades med budskapet hon försökte förmedla. Vad tycker ni? 
 
Jag gick upp tidigt imorse. Blev hämtad av Regina och sen åkte vi till Upplands Väsby. Spelade bowling match, torskade gjorde vi. Blev skjutsad hem av Kalle. Åkte till Nacka forum med mamma. Har pluggat körkortsteori och läst "Torka aldrig tårar utan handskar". Ska fortsätta med det eller kolla på film. Ha en bra kväll. 
milina.blogg.se

Fina bilder!

Pauline

fina bilder :)

Carolina

Jätte fin bild :)

♫♪ sandra

låten får man väl tycka vad man vill om men vad är bättre än att vinna för mänskliga rättigheter?

Nathalie Tegelstam

Jättefina bilder och så härliga blommor :) kramkram

V I L M A L A ♔

Håller helt med dig! Ett sjukt bra budskap med henne och låten men låten var inte bra... :(
Gott med italienskt btw :) kram ♥

Karin

SV: Ja verkligen, man blir så glad av den :D
Vilken underbar bild!

KassandraPalma

åh så fina bilder!!

Erika

Håller helt med dig angående ESC, det är en musiktävling och ingenting annat!

Emma Broberg

så fina bilder!!!

Life of Johanna

Jag tycker låten är bra :)

ebba

sv; japp! kommer upp bilder på den imorgon :)
riktigt fina bilder :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Fina bilder!

Alice

jätte fina bilder!

Amanda [SPONTAN]

Jag tycker att hon var en värdig vinnare, riktigt bra låt, fantastisk röst och ett mycket viktigt framträdande för mänskliga rättigheter!

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en bra dag! :)

ida foto. ♛

Håller med dig! Tycker det var både bra och dåligt att hon vann, budskapet var ju super men det är ju faktiskt en musiktävling :)

ida foto. ♛

åhh glömde, fina bilder! :D

Denise

Har inte hört vinnarlåten ännu men jag tyckte det var himla bra att hon ställde upp och faktiskt vann trots att ryssland och ukraina försökte förhindra hennes medverkan. Som du säger, hon förmedlade ett himla bra budskap :)

frida christina

Kul med bowling!

Tess

Superfina bilder! :) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: