We can rewrite the story, tonight we're forever young

| Natur, Vardag
Hej alla vänner! Slutade skolan vid 2 idag, drog hem och solade innan mamma kom och hämtade mig. Vi åkte hem till henne, syster kom dit och så har vi ätit lite sen morsdagmiddag. Jag har precis fixat mig färdigt och ska snart möta några vänner för att förkröka hemma hos mig. Sen drar vi till Klubb Blå för att gå på Nicklas studentskiva. Förhoppningsvis blir det en jätte bra kväll. Puss&Kram
LIENE

Hoppas studentskivan är bra :)

CASSANDRA

fin bild :D

Life of Johanna

Skönt och sluta tidigt :)

anna

kul med studentskiva :)

Johanna

Härligt det låter! Kram

Erika

Ha så kul! :)

Sofia

Låter bra! :)

MATILDA

så fin bild :D

frida christina

Så fint!

Felicia

Vacker bild!

puss

Nathalie Tegelstam

Så fin bild :)
- jaha okej, på Mac vet jag inte. Har en PC så vet faktiskt inte.. kramkram

Linda [fotoblogg]

Superfin bild och hoppas kvällen blev bra!

MALIN

vilken fin bild! och vad roligt med studentskiva, hoppas du får det kul! :)

Johanna

Fin bild!

Inga-Linn

Mysigt med middagen och skönt att sluta två!:)

sussi

mysigt m morsdags middag även om den är lite sen =)

Hanna

Fin bild! Härlig färg ;)

SV: Tack! :)

natalia

Vilken fin bild :D

VERONICA - modeblogg

Så vacker bild!! :) Ha en fantastisk kväll! Kramar på dig!

Johanna - A dream as a model ♥

Fin bild :D

Kelly

Fin bild! :D

Kram

Marlene S.R

fin bild!

Amanda [SPONTAN]

Fin bild :)

Denise

Vilken fin bild! :)

HJJONSSON

Fin bild!
Sv. Tack fina du! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: