Thailand del 8.

| Resor
Nu visas som jag skrev förut, Thailand resan från början. Alla bilder är tagna med Therese kamera :)

Här marknadsför vi allihopa DKLBC :)
 

O'learys på Arlanda.
 

Jag, syster och pappa :)
 

Mellanlandade i Bangkok för att åka vidare till Koh Samui. Kolla vilket gulligt flygplan! ↑
 
Sara Emilia

Fina bilder!

Beatrice

Vad gör du min vän? kram

Sofia

Men vattnet! Är såå sugen på lite solsemester.

vilka fina bilder!! :)

MALIN

ser helt underbart ut! svar: varför trivs du inte i barbent????? du är ju jättefin!

Jättefina bilder! Och älskar det där flygplanet, haha så gulligt!

Amanda [SPONTAN]

Kul att se :)

VERONICA - modeblogg

Gud så underbara bilder, älskar verkligen dina bilder därifrån! :) Ha en toppen lördag fina du, kramar på dig!

Linnéa

Åh, nu längtar jag till september då jag ska ut o flyga <3

Matilda Sundin

Åh, vill också åka till thailand! :)

Ida Lindborg ♡

så roligt :)

Inga-Linn

Har du bara en syster? eller har du fler syskon?:)
Sv: Nej men vill åka dit. Verkar så fint!:)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Härliga bilder :)

sandra

Härliga bilder!

Linda [fotoblogg]

Ser riktigt härligt ut! :)

Celine

Gud så coolt det måste ha varit att landa där! Vill också till Thailand!

sussi

såg ju gott ut med en kall öl haha....
vilket sött plan fast vet inte om de skulle
kännas så tryggt å flyga i :P

Felicia

SIsta bilden är jätteeevacker!

puss

Nathalie Tegelstam

Såå härliga bilder, så mycket att resa :) kram

linnea

härliga Bilder!

Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :)

Åhh så härligt det såg ut! :)

Vilka underbara bilder! :)

☆Z I N J A☆

du och din syster är verkligen sjukt lika!

kaffehörnan

Fina flygfoto

jessy

Men gud va härligt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: