Thailand del 7.

| Resor
Att det var lite mer än två månader sen jag kom hem från Thailand är helt sjukt. Jag trodde att det hade gått mycket längre tid, samtidigt som vi snart är halvvägs på 2014. Hur sjukt? Förresten vet jag om att det tar otroligt lång tid att få ut alla bilder men vi tog flera hundra och vill inte publicera alla i samma inlägg eller för ofta så det här får duga. Här kommer del 7 :) Nästa del kommer att vara från början igen, för nu kommer bilder från Therese kamera visas. Hon har fotat så mycket mer än mig så vill visa de bilderna också. 

De här tre översta bilderna är tagna från flygplatsen i Bangkok på väg till vårt hotell. Och deras trafik är helt sjuk. 
 

Vi bodde på ett otroligt fin hotell som låg ovanför ett av Bangkoks största köpcentrum. En hel dag spenderades i det köpcentrumet som heter MBK. Fanns både märkes butiker som i NK och marknader. Köpcentrumet var gigantiskt. Och vi hade ett mycket fint hotellrum/lägenhet. 
 

När vi var i Bangkok var det även kravaller, precis utanför hotellet. Tyvärr vågade vi knappt vistas utomhus och fick inte se mycket alls av staden. 
 
Utsikt från hotellrummet. 
♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Åh vad härliga bilder. :)

jonna

Så fina bilder :)

Ida Lindborg ♡

Fina bilder!

SV: Tack så mycket!! :D

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Härliga bilder, grym utsikt! :)

Anonym

Underbara bilder!:D Jag vill också åka utomlands!:D

♫♪ sandra

åh måste till thailand någon gång!

VERONICA - modeblogg

Underbara bilder tjejen! :) Härliga som satan! Ha en underbar måndag, kramar!

Anonym

sv: tack!:) vilket mysigt hotellrum ni såg ut att ha!

Pauline

å så fint :)

Marlene S.R

härligt!:)

Karin

Åh så härliga bilder!

sussi

ja tycker tiden flugit iväg
känns som de nyss va januari haha

Nathalie Tegelstam

Vilka underbara bilder, love it! kram

ida

så fina bilder, vill också till thailand :(

Beatrice

Du är finare.
Vad gör du? kram

CASSANDRA

fina bilder:D

Nathalie

Ååh thailand! Lovely

Sofia

Ser toppen ut. :)

Kashaya

Fina foton.=)

KassandraPalma

så fint hotell

jessica

Åh vad härligt det såg ut där! fina bilder :D

Jag gillar också bilderna, ska lätt uppleva allt! haha!

Emma Broberg

så himla fina bilder!! ha en fin kväll, kram. <3

Carolina

Tack ska du ha :D

Jätte fina bilder!

Emmelie

Härliga bilder :)

natalia

Gud vad fint :D

Denise

Åh vill också ut och resa! Tråkigt att ni knappt vågade gå ut :/

sv: Vad jag förstod det som så handlade det om att man inte får vara en "hen"..

SARA

Åh så härligt! Fina bilder med ;)

frida christina

Underbara bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: