Smoothie med glass och många frukter

| Recept
Måtten är på ett ungefär. Vi improviserar lite.
 
Räcker till 4 glas. 
2 passionsfrukter
1 banan
1 skiva burk ananas + lite jucie.
10 jordgubbar
13 hallon
2/3 liter glass
2 dl mjölk
 
Min åsikt: 
En väldigt god, smaklig smoothie. Vet inte riktigt om man kan kan kalla den för smoothie när det är glass i men det smakar inte så mycket glass i jämförelse med all frukt. Något som är lite irriterande är att fröna från hallonen och passionsfrukten fastnar mellan tänderna. Men smoothie'n är i alla fall tjock och mättande. Jag tycker om den, skulle du göra det? :)
♫♪ sandra

åh gott!

Linda

så gott

Amanda [SPONTAN]

Mums :)

Emilia Sjödin

åh vad gott! :)

MALIN

åh vad gott! dock föredrar jag att göra på yoghurt eller mjölk för att få den lite nyttigare! men jag ska definitivt testa med fler frukter, jag brukar annars bara ta hallon och banan! :)

Inga-Linn

jag är så kräsen så jag tror inte jag skulle gilla den, tyvärr,. haha:)

sussi

låter mega gott =)

Linnéa Pyrrö

ser och låter as gott!!

sv; ja de va de :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter gott:)

Vicky

Åh vad gott! :) smoothies som är så gott!

Josephine

Åh, så gott!

Sv; Hihi, tack! :D

Ebba ♥

Åh vad gott, den måste jag testa!

Nathalie

Åh vad gott!

E.W - Photography

Ohh vad gott det såg ut:D allt bra med dej?

FrökenTV, bloggen om tv och film

men mums.

Karin

Hjälp vad gott det låter! Synd att jag inte tål annanas bra bara :/ är även lite känslig mot passionsfrukt. Trist när man älskar att äta det ^^

JOHANNAOFSWEDEN ★

Men du vad gott!

Nathalie Tegelstam

Mums vad gott med smoothie :) kram

Life of Johanna

kanske lite mer milkshake när det är glass i? :)

Marlene S.R

åh vad gott!

Kashaya

Lät mumsigt.=)

Johanna - A dream as a model ♥

Mums :D

Ida Lindborg ♡

åh gott!

Sv: tack så mycket fining! :D

Pauline

så gott! :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Gud så gott! :))

Lollee

Gott!

Isadora

Men åh så gott!! :)

Åh vad gott! Äääälskar smoothie! :D

linnea

smoothie är så gott!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Skorna är sjukt snygga, synd att dom inte är mina! :)

Mums vad gott!

Kaffehörnan

Vad underbart gott de ser ut. Gillar färgen

jonna

hehe, ja London är nice :)

Åh, så gott! :)

V I L M A L A ♔

Gud vad gott! Absolut :)

Emma Ekstén

Åh vad gott det ser ut!

JuliaJ

Rosa smoothies är såå fint, hehe :)

Veronica

Åh vad gott!

EMMAWHO

Såg jättegott ut! Håller med om att frön är irriterande dock, haha.

Johanna

Ser riktigt gott ut! Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: