Min första tatuering

| Vardag
Nu är den äntligen på plats. Min allra första tatuering. Och oj vad jag nojat. Jag har bytt motiv, jag har bytt plats, jag har funderat på att byta motiv och plats ännu en gång. Jag har trott att jag ska svimma, förblöda, avlida och mycket mer. Jag ställde in mig på det allra värsta, och jag överlevde.
 
Den blev större än vad jag tänkt mig men jag är mycket nöjd. Nu kan jag slippa noja över smärtan och fokusera på att hålla den ren och välsködd istället. Kan även tala om att jag hade bedövningssalva. Det gjorde ondast högst upp, längst ner och när han fyllde i. Annars gick allt prima, den kostade mig 1200 kr och vi höll på i kanske 40 minuter. Jag kommer självklart lägga upp bilder när den är mindre svullen och så :)
Linnéa Pyrrö

gu va snyggt!! står den för något speciellt?

sv; ja älskar verkligen tumblr :D har du det?

MALIN

satan vad snygg den blev! står den för något speciellt? :)

♫♪ sandra

snygg ju!

Inga-Linn

Så sjukt snygg!:D Har du funderat på att göra fler!?:D

Beatrice

Superfin!

linah

oj.. gör det så ont :I nu blir jag nästan rädd haha..
fin iallafall!

Karin

Oj ja trodde en såpass stor skulle ta längre tid o vara dyrare :o Använder man alltid bedövningssalva?

Sv: Tack snälla du :D

Mirjam Wallmark

Snyggt!

MATILDAS

gud vad snygg!!

sofia

fyfan vad fin den var! :D <3

Vicky

Åh vad snygg! Jag vill också tatuera mig på något mera ställe :P Så himla fint.

Ida Lindborg ♡

åh så häftig! står den för något? :D

SV: tack snälla! :')

Emma Ekstén

Den var snygg! Vad skönt att du slapp ha ont i ala fall, annars kan jag tänka mig att det är ett av de värsta ställena att tatuera sig på!

Flisan

sv: dom var bra live och jag vill se dom igen hehe :P

fin den blev :D

Linda

den var väldigt fin .)

J o j z y ♛

Grymt snygg ju!!!

Ida ☯ the sky under the sea

Fint ju!

anna

vilken fin tatuering :)

Ebba ♥

Åh vad snygg den blev!

Julia ;DD

Fin♥

Veronica

Snyggt!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så fin!

Catrine

jättesnygg!! är oxå sugen på att göra en :)

Erika

Vilken fin :) Jaså, använder de bedövningssalva? Det har jag inte gjort på någon av mina tre, men de gjorde inte så värst ont heller :)

Life of Johanna

Snygg tatuering :)

Beatrice

RIktigt fin tatuering! :D<3

KassandraPalma

såg den på insta, riktigt snygg!!

VERONICA - modeblogg

Jag smäller av vad snygg, riktigt, RIKTIGT, läcker tjejen. Du ska vara sååå nöjd!! :) Ha en toppenbra onsdags kväll tjejen, kramar!

Sofia

Coolt! Vad är orsaken till ett ankare just? :)

natalia

GUD VAD SNYGG!!! :)

JOHANNAOFSWEDEN ★

Åh vad fin !!

Inga-Linn

Står den för något speciellt eller finns det någon tanke bakom den?:)

Sv: ja jag vill göra en till men har inte råd nu:/

Nathalie Tegelstam

Så fin den blev :) kramkram

Pauline

å vad roligt! jättefin :)

jonna

jättefin :)

ZOOFIE

Snygg! :) Tycker dock inte man ska göra en tatuering om man inte kan bestämma sig osv :) Då ska man vänta ännu längre ;) haha. Så att man verkligen är säker :) men jag kanske inte ska vara den att prata då jag bestämde mig för att göra en då min vän hade en tid en gång, haha ;)

SV: Ja jag också :)

sandra

riktigt fin :)

Amanda [SPONTAN]

Riktigt läcker :)

Vanessa

åh vad snyggt!

Åh vad fint! Jag själv vill ju tatuera mig men jag vågar inte :(

sussi

så himla snygg =)

ja hade inte sett den va aldrig inne å
bloggade den dan...

Celine

Längtar tills jag också kan börja tatuera mig!

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, fin <3

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Ännu en gång, den blev jättefin! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: