Letting go is hard but sometimes holding on is harder

| Vardag
Igår var en bra kväll. Jag hade jätte roligt och var med ett bra sällskap. Klubben vi var på var ganska kass men det gjorde inte så mycket. Jag hade kul ändå. Vi tänkte dra vidare till något annat ställe vid halv 1 men alla barer stängde 1 typ så jag tog en taxi hem istället. 
 
Drog på körlektion imorse. Slutade skolan vid 4 och då åkte jag hem. Tog en springtur och sedan dess har jag badat och pluggat. Ska bli så himla skönt att få långhelg imorgon men just nu har jag ganska mycket att plugga så känns lite tungt men ska bli så himla skönt att få det gjort. Ska snart gå och lägga mig, är tröttare än tröttast idag. Godnatt :) ♥
Inga-Linn

Ser jätteroligt ut!:D

Life of Johanna

Låter som en trevlig kväll :) Trots att utestället var kasst.

linnea

härligt! och skönt att komma hem i rätt bra tid ändå :D

Sofia

Fina ni är :D

Linnéa

Vilka härliga bilder <3

Linda

va mys

KassandraPalma

låter härligt!

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en bra dag :)

frida christina

Härliga bilder!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Trist att du har massa plugg, men hoppas du hinner med att göra något skoj nu under långhelgen:)

anna

verkar ha varit en bra kväll : )

Pauline

roligt :)

Erika

Härligt med så mycket ledighet :)

natalia

Vad fina ni är och vilken mysig kväll :D

Catrine

så mycket kul du hunnit med:) hoppas din kväll blir underbar!

VERONICA - modeblogg

SÅ härliga bilder, åh så roligt :) Kram på dig, ha en fin onsdag!

sussi

är sällskapet bra gör de inte så mkt att
stället är småkass :)

Nathalie Tegelstam

Härliga bilder, så fina ni är :) kram

Kashaya

Så skönt med långhelg!

Emma

Nu när jag läste att du var på kärlektion så tänkte tipsa om en app jag fått testa nu ett tag som jag verkligen gillar, den heter; Ta körkort, vet inte om du testat den eller använder någon annan app men den är iaf super att träna teori i :)

Du kan läsa mer här också om du undrar något;
Tänkte tipsa om mitt senaste inlägg där jag skriver om en app jag testat!
http://tomsons.se/2014/may/ta-korkort-2.html#comment
Kram! :D

Härliga bilder! Vad bra att du hade en bra kväll! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: