Is it true that you love me? I dare you to kiss me with everyone watching

| Vardag
 
Igår var jag som sagt och tatuerade mig, Filippa och syster följde med. Så snällt av de ♥ Drog hem efteråt, tog en powerwalk och pluggade lite. Idag gick jag på mattestöd efter skolan och sen mötte jag Elin. Vi åkte till stan och fick båda med oss varsin klänning, likadana fast olika färger. Visar bild senare. Sen drog vi till Vapiano där vi åt middag och sen vidare till Snaps för ett glas. Kom nyligen hem och ska plugga lite inför matte nationella imorgon. Har en sån himla ångest samtidigt som jag inte riktigt orkar bry mig. Vill bara få det överstökat ↓
Carolina

Roligt med matte nationella. Jag har typ på fredag, men haha usch :(

Linda [fotoblogg]

Så härliga bilder!

giime

HäärliGa bilder !☺

KassandraPalma

tycker det är kul då man köper likadana kläder som sin kompis haha eller ah, något plagg i alla fall :)

Johanna - A dream as a model ♥

Härligt med en PW :)

Nathalie Tegelstam

Så härliga och inspirerande bilder :) kram

VERONICA - modeblogg

Underbara bilder, så inspirerande och fantastiska och så härliga. Gud så härliga! :) Ha en fantastiskt fin torsdag! Kramkram

sussi

hoppas de gått bra på nationella..
nyfiken på å se tatueringen =)

Felicia

alltså den där frukttallriken! noom

puss

Sofia

Så härligt collage!

V I L M A L A ♔

Kul att tatueras! wow, jättespännande ju :D
Jag har också mattenationella men yolo man får göra det bästa av det :D tror det kommer gå bra för dig! kram

LIENE

sv: Tack, det var roligt att fota.

Hoppas matten gick bra idag för dig :)

Karin

Hur gick provet? :)

Life of Johanna

Snaps besöker jag alltid när jag är i sthlm. Dock blev vi lite besvikna denna gången vi var där, hoppas det var en engångsföretelse :)

linnea

kul med tatuering :)

Erika

Härligt med nya inköp! :)

sv: Aha okej! Jag har bland annat fåglar, en text, ett peacemärke :)

MALIN

grym inspiration! din tumblr är min nya favorit!

☆Joanna☆

fin inspo



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: