I'm holding onto heaven

| New in, Vardag
Slutade tidigare idag på grund av nationella. Skulle ha mött Elin i stan för att leta klänning och sen träffa Nicklas och Markus men ingenting av det blev av. Jag var så himla trött och seg så jag åkte hem och la mig på soffan istället. Somnade och efter jag vaknade så pluggade jag organisation & ledarskap och körkortsteori. Tog även en powerwalk på 50 min. Nu ska jag plugga vidare. Puss&Kram
Dåliga bilder men new in. 
Karin

Åh vad fin header du har! Är den gjord i photoshop?

Liborius

fin färg:)

jonna

snyggt :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Haft en bra dag? :)

Karin

Alltid kul med nya kläder, oavsett om det bara är lite underkläder eller en ny jacka liksom :)

Sv: Tack så mycket :)

Emma

Åh så fint! :)
Kram

Ida Lindborg ♡

Fiint!

Sv: Tack snälla! :D

♫♪ sandra

fint!

MADDISENJ.SE

härlig färg

frida christina

Vilken underbar färg!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Härligt med en powerwalk. :)

Nathalie Tegelstam

Ser superfin ut och skulle vara kul att få se den på :) kramkram

Emma Broberg

åhh så fin <3<3

Linda [fotoblogg]

Fin, riktigt härlig färg!

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en fortsatt bra dag :) kram

Veronica

Härligt med en power walk :)

Aina Strand

Enkelt & fint :)

Agnes Eriksson

Jättefin, älskar färgen!
sv: åh tack! kram

Erika

Snyggt :)

sv: Nä man kan inte gilla allt!

V I L M A L A ♔

verkligen alla har nationella samtidigt, ändå bra organiserat haaha! Fint linne förresten :) kram ♡

ZOOFIE

Vilken fin! :)

VICTORIA

Hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

Alice

sv: tack sötis!
riktigt snyggt linne!

Inga-Linn

Fint! Gillar färgen!:D

natalia

Snygg :D

sandra

Härlig färg på linnet :)

JOHANNAOFSWEDEN ★

Superfin! :)

Sv; Tack finis! :)

Life of Johanna

Hoppas pluggandet gick bra

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snyggt!

Sofia

Fint!

Kashaya

Härlig färg.=)

Marlene S.R

fint linne!:)

Anonym

Vilken fin färg! :)

Johanna

Superfint linne, jättehärlig färg! Kram

linah

love pink:D så snyggt



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: