I'll be the one to carry you home

| Natur, Vardag
Åkte till landet tidigt imorse för att börja jobba klockan 9. Slutade vid halv 5, åkte hem till Perre för att äta middag tillsammans med honom. Vi satt i solen och pratade ett tag innan jag åkte hem igen. Tog en powerwalk, gjorde några övningar och duschade. Nu kollar jag på Hart of Dixie men ska snart stänga av för att gå och lägga mig. Börjar 9 imorgon igen och efter jag slutat åkte jag hem till Stockholm igen. Jag är lite besviken över att jag missar Steve Angello i Kungsan ikväll menmen, en annan gång kanske. Puss&Kram
Inga-Linn

Så himla härlig bild!:)
Sv: Jo, det funkar nog!:)

Ebba ♥

Åh vilken fin bild!!

Sv: Tack så jättemycket, kram ♥

VERONICA - modeblogg

Låter riktigt härligt tjejen, vilken mysig dag! :) Låter riktigt härigt! Ha en fantastisk fin kväll! Kramkram

vanja

himla fin bild :D

JOHANNAOFSWEDEN ★

Du lyckas alltid få så otroligt fina bilder!

Sv; Åh tack!

Åh fint!! :)

natalia

Mysigt o vilken fin bild :D

Josephine

Fin bild :)

Din blogg är verkligen såå bra.
Kommentera gärna något i min blogg så hade jag blivit jätte glad :)

V I L M A L A ♔

Fiint! Myskväll :D kram

Ida ☯ the sky under the sea

Härlig dag + fin bild :)

Erika

Skoj med jobb :)

sussi

fin rubrik
vacker bild =)

Life of Johanna

hade med velat vara i kungsan, men vi var på 5årsfest0

linnea

låter som du har fullt upp :)

MATILDAS

fin bild! :)

Pauline

fint :)

Kashaya

Vad fint fot.=) Så skönt när man kan sitta ute i solen lite.

Nathalie Tegelstam

otroligt fin bild :) kram

Vilken fin bild!

Ida Lindborg ♡

Fin bild!

Sv: haha tack Amanda! :D

Inga-Linn

Synd att du missade Steve Angello:(

Johanna - A dream as a model ♥

fin bild :D

sandra

fin bild :)

Denise

Riktigt fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: