I like us better when we're wasted, it makes it easier to fake it

| Vardag
Uppdateringen den här helgen har inte riktigt varit på topp men det är ju för att jag har varit på Gotland. Jag kom dit på fredag kväll. Ulrika som jag var där för att fira hade då en massa vänner över, och ännu fler kom några timmar senare. Vi festade, dansade och hade en jätte rolig kväll. Dagen efter solade vi vid havet, åt middag på Creperiet och drog sen vidare till Kitchen&Table där vi drack goda drinkar. 
 
Jag och Sophia tog båten hem redan vid 8 imorse. Hade planerat att åka senare på eftermiddagen men kände att jag ville komma hem så då tog jag den tidigare båten. Har bara solat och njutit av vädret sen jag kom hem. Mötte även mamma för en snabb middag innan hon åkte iväg och jobbade. Och grattis ännu en gång på morsdag, jag hade aldrig kunnat fått en bättre mamma än dig ♥
Julia

Härliga bilder!

Sara Emilia

Riktigt härliga bilder :)

Photo by E M E R E L L A

Härliga bilder! :)

Inga-Linn

Gud vad fina bilder!:D
Sv: Har en lillebror och lillasyster!:)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Länken får man alltid hos mig! :) Absolut, galet nöjd! :D

Mysiga bilder!

Linnea

Härliga bilder <3

V I L M A L A ♔

Spännande, har aldrig varit på gotland.. :( Värt att besöka?

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Mysiga/fina bilder :)

svar: Åh tack :D
Varsågod <3 Hur går det med tatueringen, läker den bra? :)

Ida Lindborg ♡

vad mysigt!

Sv: åh tack, tack jag hoppas att jag mår bättre snart <3

Lirrez

Vilken fin blogg du har (:
Har du gjort designen själv? och isåfall kan du snälla visa hur man gör en sån där "Personligt" box i sidomenyn?

♫♪ sandra

härligt!

natalia

Härligt! Fina bilder :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter som om du har haft det riktigt härligt:)

Emma Ekstén

Det ser ut som att du haft en härlig helg! :)

Nathalie Tegelstam

Härliga bilder, så fina ni är!
- jag gör alla mina bilder i Photoscape! kramar

Celine

Härliga bilder!

KassandraPalma

den rosaröda klänningen var riktigt fin på dig!

sussi

så härligt de låter
har faktiskt aldrig varit på gotland haha

VERONICA - modeblogg

Gud så härlig kväll! Underbara bilder tjejen! :) Så somriga! Hoppas du fick en grym start på veckan, ha en fin kväll! Kramkram!

Lollee

Ser ut som en bra kväll!

jonna

så mysigt :) härliga bilder!

Johanna - A dream as a model ♥

Fina bilder :D

ebba:)

sv: Tack så mycket! :)
Ser härligt ut!

Pauline

vad roligt! :)

Vanessa

Härliga bilder! :D

Veronica

Vad mysigt!

Erika

Massa gott :)

sv: Åh, tack du!

Vilka härliga bilder! :)

Lina - my art & my life

Låter verkligen som en urmysig helg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: