I feel like I'm losing my mind, banging my head up against the wall

| Natur, Vardag
Ännu en helt vanlig, upprepande torsdag. Har ni tänkt på hur enformigt och långtråkigt livet kan vara ibland? När det känns som om samma sak händer hela tiden. Eller när det känns som om det aldrig händer någonting annorlunda. Det är ju så lätt att bryta mönstret, men det är inte alltid man vill eller är villig att göra det eftersom man känner sig väldigt trygg i sina rutiner och det man är van med. Men oj vad trött man blir på det ibland. 
 
Precis som de flesta torsdagar har jag varit på bowling träning. Åkte hem till farmor på middag efteråt och nyligen kom jag och pappa hem från en powerwalk. Ska äta lite frysta bär och dricka te innan jag går och lägger mig. Puss&Kram
linnea

ja ibland är livet lite tråkigt och enformigt!

ZOOFIE

Fin bild :)

SV: Tack så mycket :)

Kelly

Cool bild :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Låter mysigt med middag hos farmor:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Inga-Linn

Haha, ja livet kan vara väldigt enformigt ibland och därför känns det som att bloggen och inläggen också blir de;p

Life of Johanna

Säger som min mor alltid säger, man måste ha tråkigt ibland för inse när man har roligt,,, :) men det är liksom en klen tröst när man har skit tråkigt haha

Catrine

jo rutiner är ju en trygghet i sig:) fin bild!

Ebba ♥

Åh vilken fin bild!

natalia

Vilken fin bild:)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ja ibland är livet verkligen tråkigt, men samtidigt är man för rädd för att bryta det och ändra rutinerna.

ISABELLI.SE

fin bild ju!

MATILDAS

fin bild=)

Inga-Linn

Mysigt att vara hos farmor en stund!:)

sussi

visst kan de kännas så ibland...
påminner mig om den där filmen där
han vaknar å lever om samma dag igen
å igen å igen haha... :)

Linda [fotoblogg]

Tycker också det är tråkigt utan variation, känns som om mina vardagar nu endast består av en massa plugg och träningar då och då..

Emma Ekstén

Jag håller verkligen med! Ibland vill man bara att det ska hända något nytt!

Aina Strand

Fin bild :)

Felicia

fin bild, håller med dig om enformigheten!

puss

ebba:)

fin bild:)

Vicky

Vilken fin bild! :)

GALEN I JIMMY CHOO

Damn that flower

VERONICA - modeblogg

Vacker bild! Sååå så vacker, min favorit blomma också. Så fin! :) Ha en fin fredag tjejen! Kram

Amanda [SPONTAN]

Fin bild :)

Erika

Håller med, ibland man blir himla trött på de där "vanliga" rutinerna!

LIENE

Kan relatera till det du skriver. Jag kan ofta fastna i rutiner, och egentligen kan jag tycka det är hur tråkigt som helst men ändå bryter jag inte mönstren. Men nu ska jag! Livet är här och nu liksom :) kan inte bara vänta på att något ska hända, utan också ta alla möjligheter som dyker upp. Jag har för sällan tagit dem möjligheter som kommer.

LINNEA

håller med det du skrev om att det känns enformigt ibland! men man får försöka ha lite kul emellanåt iallfall .



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: