I don't know what it is that you've been hiding but I need you tonight

| Natur, Vardag
Började halv 10 och slutade strax efter 4 idag. Drog hem, pluggade matte och läste klart körkortsboken. Nu är det bara att repetera och plugga teoriprov, 30 dagar kvar till provet. Sitter med huvudvärk, precis som jag gjorde igår och funderar på att gå och lägga mig. Imorgon ska jag öppna caféet ensam för första gången i år, och när jag slutat åker vi hem igen men stannar förmodligen i Norrtälje på vägen för lite häng och middag. Hoppas alla har haft en super bra helg ♥
Carolina

Fin bild! Har du haft en trevlig dag idag? :)

Linda

vacker bild

Josefina

Gud vilken fin blombild! Ser riktigt vårligt ut :)

Gå gärna in på min blogg ----> www.lafina.blogg.se

Inga-Linn

Jobbigt med plugg men skönt när de väl är överstökat!:)

Life of Johanna

Härligt det närmar sig teoriprovet :)

MALIN

underbar bild tjejen!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Jobbigt med huvudvärk...

Emma Broberg

underbar bild! ha en jättebra dag, kram. <3

Alice

sv: tack så mycket!
jobbigt med huvudvärk och jätte fin bild!

Kelly

Fin bild :D

Josephine - Living in London

Fin bild! :D

carolinakatjasusanna.blogg.se

fin bild! :D

Felicia

Vackra blåsippor, hoppas huvudvärken gick över!

puss

Emelie

Fin bild! Vad roligt med teoriprov, hoppas de går bra :)
Sv; Kul att du tyckte om dom! Kram

Linda [fotoblogg]

Fin bild men tråkigt med plugg och huvudvärk!

sandra

Jobbigt med huvudvärk :/ hoppas den försvinner!

KassandraPalma

så fina blommor!

Matilda Sundin

Härlig bild! :)

Sofia

Grymt. Du kommer klara teoriprovet galant. :)

milina.blogg.se

otroligt fin bild :)

VERONICA - modeblogg

Åh hoppas det går som du vill! Kämpa på tjejen, du är sååå duktig :) Och du är grym på att fota verkligen, blir lika inspirerade varje gång. Underbar bild!

Emelie

vacker bild!

sussi

så duktig du är =)

natalia

Så fin bild :D

Beatrice

Åhh vad fin bild. :D hur mår du i dag? kram

Denise

Bara att plugga på så klarar du nog provet utan problem :D

Julclaude - Nudity is not a crime!

Vacker bild!

Så skönt att ha läst färdig boken, lycka till med teoriprovet :)

Marlene S.R

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: