How could I break away from you?

| Landskap, Vardag
Hej kompisar! Hur har eran torsdag varit? Nu är det inte långt kvar till ännu en efterlängtad helg. Min torsdag har varit bra. Åkte hem efter skolan och bytte om, sen blev jag hämtad av Cecilia och Åke. Vi åkte till bowling träningen. Har förändrat lite av mitt spel på senaste tiden så övade på det. Åkte hem efter det, käkade middag och nu sitter jag och pluggar inför ett prov imorgon. Ha en bra kväll. Puss
KassandraPalma

så fin bild!

Kashaya

Vad fint foto.=)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Min torsdag har varit riktigt bra faktiskt. :) Kram

V I L M A L A ♔

bowlingträning? Hur fräckt?? Ascoolt ju!!

LIENE

Tack :D Önskar dig en bra dag idag!

Fin bild. Ser härligt ut.

Emma

Otroligt fin bild! :)
Svar: Åh, tack detsamma! :)
Kram

Mirjam Wallmark

Superfin bild!

Vilken härlig bild! Och kul med bowlingträning! :)

frida christina

Vackert!

Karin

Låter som en skön torsdag! Vad ska du göra i helgen? :)

Ida Lindborg ♡

Härlig bild! :)

SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

fint :)

CASSANDRA

härlig bild :D

Carolina

Ja, det var jätte gott!

Låter som en mysig torsdag! :)

Erika

Finfin bild :)

Emma Broberg

så fin bild :D

Nathalie Tegelstam

Hur fin bild som helst, ser jätte mysigt ut :) kramar

Agnes Eriksson

såå fin bild!
sv: ph taack! kram

sussi

TGIF...
Underbar bild =)

ebba

sv; tack :D mysig bild!

natalia

Vilken fin bild :D

Inga-Linn

Kul med träning, hur länge har du hållt på med bowling?:)

Kelly

Vilken fin bild <3

linnea

kul med bowling :)

Amanda [SPONTAN]

Hoppas provet gick bra idag :)

Life of Johanna

Vacker bild :)

Denise

Riktigt fin bild!
Önskar dig en riktigt härlig lördag ❤

SARA

Kul med bowling :)

Linda [fotoblogg]

Vad kul med bowling!

Tess

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram

Pauline

kul med bowling :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: