Give me another round of shots

| New in, Vardag
New in.
 
Idag hade vi som sagt nationella i matte. Det gick otroligt dåligt och jag drog från skolan vid 1. Svin trött, huvudvärk och på dåligt humör. Pluggade lite körkortsteori och sen tog jag en powernap. Åkte efter det till Gullmarsplan och mötte Cecilia och Åke. Vi köpte glass och drog sen vidare till bowling hallen. Spelade KM, en tävling som även den gick dåligt. Det var jätte svåra olje profiler tyvärr :( Har pluggat inför ett psykologi prov resten av kvällen.
 
Imorgon efter skolan kommer jag att åka till Gotland. Ska till Ulrika som bor där, och hon fyller dessutom år idag så grattis ännu en gång finaste du ♥ Vi ska imorgon fira henne med hemma fest och på lördagen ska vi också hitta på något kul. Jag stannar tills på söndag, lämnar dator hemma men ska försöka mobilblogga. Puss&Kram
Inga-Linn

Åh, kul med gottland! Grattis till henne!:d

Sv: Okej, vad fin!:)

Julia Forsberg

Så fin! :)

KassandraPalma

Riktigt snygg verkligen!

natalia

Vad söt :D

anna

himla fin klänning :)

♫♪ sandra

åh gotland är så mysigt! fin klänning :)

Veronica

Åh vad fin!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken fin klänning:)

KassandraPalma

ryggen är riktigt snyggt!

JOHANNAOFSWEDEN ★

Åh vad fint!

Karin

Så fin! :)

Sv: Nej vad trist, jättetråkigt o höra :(

Catrine

Sv: tänker mig citatet från filmen notebook på handleden: if you're a bird i'm a bird.

vilken fin sommarklänning:D

Erika

Superfin :)
Härligt med Gotland, så mysigt där!

Pauline

snygg :)

MATILDA

så fin :)

Nathalie Tegelstam

Vilken jättefin klänning, perfekt till sommaren :) kramkram

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så kul att åka till Gotland!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Flisan

sv: haft en bra dag hittills? :)

Snygg :D

LIENE

sv: Ja, men oftast känner jag mig mycket friskare än så :D

Så fin klänning!

Lilly

Gud vad fin!!

Just nu deltar jag i en omslagstävling, och det skulle betyda hur mycket som helst om du skulle vilja rösta 5-stjärnigt på mitt bidrag! http://captavling.idg.se/hart-mjukt-2/ . Kramis!

Johanna

Åh så fin klänning! Kram

Kelly

Fin! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg

Johanna - A dream as a model ♥

fin :D

jonna

så fin :)
mysigt att åka till gotland. Har varit där när jag va liten, men vill gärna dit snart igen :)

Isadora

Åh vilken fin klänning! :)

Rebecka

Så fin!

Ha en fin vecka ♡

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: