Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Organisationen "Men in Black" har som mål att aktivt undanhålla bevis för att rymdvarelser verkligen finns och besöker jorden. Men in Black-byggnaden tas över av onda rymdvarelser. Agenten J lyckas ta sig undan, men nu behöver han hjälp från sin tidigare kollega, den pensionerade agenten K.
 
 
Den här filmen var bra, precis som ettan (läs om den här). Haha, jag älskar scenen när agent J ligger mitt bland slangarna och inte kommer därifrån trots att de säger i högtalarna att skeppet lyfter om 15 sekunder. Den där varelsen som kallas för Serleena var ju för jävla äcklig. Jag älskar deras bilar och jag älskar scenen när hunden sitter och sjunger i bilen! Men de här filmerna är sjukt roliga, de är ett måste att se! 
Bild lånad från google
KassandraPalma

sv: den var riktigt god!!

gillar inte sådana filmer :/

nattstad.se/fridamarias

Bra inlägg :)

Karin

Jag har faktiskt inte sett varken ettan eller tvåan :o
Kanske är jag som missat det helt eftersom de flesta verkar ha sett dom^^

Agnes Eriksson

Inte riktigt min sorts film..
sv; åh taack! kram

Nathalie Tegelstam

Perfekt tips för kvällen då jag hade tänkt kolla på film om jag hinner :) tack! kram

Inga-Linn

Tror att jag har sett den första:)

natalia

Bra tips <3 :D

linnea

ja dom är bra :)

sv: jepp, haha :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Kanske får se den då :)

Johanna

Så kul med filmtips! Kram

Emelie

Tycker om dina filmtips inlägg. Men just denna film är inte min smak av film faktiskt! ;) Men kul med tips, fortsätt så!

frida christina

Vilket bra tips!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Kul med filmtips. :)

Felicia

Den är ju bra, lite gammal kanske haha

puss

MATILDA

älskar men in black :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Har sett den och tycker att den är så himla rolig!:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Denna såg jag på bio, men det är rätt länge sedan nu som den kom va haha:) Minns den knappt.

Linda [fotoblogg]

Måste se den :)

Denise

Har aldrig förstått mig på sånna här filmer med konstiga varelser och sånt :o haha

Emma Broberg

tack för tipset!! :) ha en mysig kväll, kram. <3

sussi

tycker nog ettan är bättre haha..

Erika

De där är jag inte mycket för :)

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det var riktigt underbart:) och den där filmen är riktigt rolig! Älskar Will Smith :D

Ida Lindborg ♡

Verkar vara bra! :)

Sv: åh tack! :D

Julclaude - Nudity is not a crime!

Har både två, jätte roliga :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: