Erbjudande på hörlurar

| Samarbeten
Jag skulle vilja tipsa om ett erbjudande på Rabble. Det är ett erbjudande hos Headler. Headler är en hörlursbutik med över 500 olika sorter. På hemsidan kan man välja om man skulle vilja ha för en viss prisklass, till barn, spel, presentkort, trådlöst o.s.v. Du kan dessutom välja om du skulle vilja ha något speciellt märke och färg. Gå in på deras sida och kolla om ni hittar några ni skulle vilja ha, för just nu kan du få ett litet hjälp på vägen. Rabble erbjuder 75 kr att handla för. Ladda ner deras app och börja shoppa direkt :) 

Bilder lånade från deras hemsida. 
natalia

Jag behöver ju nya!! Ska kika in :D

KassandraPalma

Bra tips!

Life of Johanna

Bra tips, använder dock nästan aldrig hörlurar

Nathalie Tegelstam

Vilket bra tips :) Tack!
- men visst va det? Skönt att det inte bara var jag som tyckte det. kramkram

Emma Broberg

åhh så härligt med erbjudanden :)

linnea

bra med såna erbjudanden :)

ZOOFIE

Tack för tipset :)

SV: Tack så mycket :)

Anonym

Bra tips! Hörlurar går alltid sänder efter ett tag, iallafall mina:)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin dag! :D

Alice

Åh bra erbjudande!
sv: ja, finns ju inget bättre! (;

Denise

Detta erbjudande hade inte kunnat komma mer lägligt, jag behöver verkligen ett par nya lurar! :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Bra erbjudande. :)

Jättebra tips! Alltid nice med fina erbjudanden :D

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillar den! :)

Amanda [SPONTAN]

Tack för tipset :)

frida christina

Vilket kanonbra tips!

Pauline

nice :)

Julclaude - Nudity is not a crime!

Jag som letar efter hörlurar till tösen min..tack för tipset! =)

Carolina

Ser bra ut ju faktiskt :)

Ja, gör så! Så bra :D

V I L M A L A ♔

Bra tips! ^^

Emma

Vilket bra tips! :)
Svar: Tack snälla du! :)
Kram

Emma Broberg

hoppas du haft en bra dag! <3

Catrine

ett par rosa skulle sitta fint:)

sussi

himla bra erbjudande =)

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en fin kväll! :) kram

Felicia

Bra tips, haha men jag behöver igna :D

puss

Kashaya

Bra tips.=)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Vad ha du gjort idag? :)

Erika

Vad bra!

sv: Visst är den fin :)

Johanna

Kul tips! Kram

Henrietta

Åh de har så fina hörlurar där! Skulle vilja ha happy plugs eller urbanears :)!

JUNITJEJ

Tack för tipset!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: