Du lurade mig upp och ned när du sa "jag älskar dig"

| Vardag

Jag glömde att uppdatera igår, förlåt för det. Fick sluta halv 2 istället för halv 4 så det var super skönt. Åkte hem till pappa för att hämta några saker och sen gick jag hem till mamma. Duschade och fixade mig. Sen drog jag hem till Cecilia för att käka middag och förkröka lite. Blev hämtade av Max och åkte vidare till Åke, softade och spelade kort en stund innan vi blev skjutsade in till stan igen. Marquise, som är en nattklubb och Tommy Trash stod på schemat. Träffade Niklas och hans vänner där så det var en trevlig kväll. Kom hem runt halv 4. 
 
Dagens planer är oklara. Men ska antagligen träffa Filippa och My, kanske Lisa och kanske några fler. Förhoppningsvis kollar vi på Eurovision men får se om det blir av. Det som var planerat inför ikväll kommer nog inte att bli av men vi får se vad som händer.
Och förresten, är det någon som har tips på morsdag present? 
♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Fina bilder. :)

natalia

Jag ska nog så småningom göra ett inlägg om tips på presenter till morsdag ;D

Emma

Kul med utekväll :) vAd dricker du för gött?

frida christina

Så himla härliga bilder!

Amanda

Låter som en bra kväll :)
Fina bilder!

Nathalie Tegelstam

Himla fina bilder, så fin du är Amanda :) kramkram

MATILDAS

åh naked juice bar så gott :D

Sarah

De lät som en rolig kväll :)

Johanna

Härligt det låter, skönt att få sluta tidigare! Kram

Kelly

Fina bilder :D

Jen

Åååh jag skulle nog tipsa om att ge henne ett presentkort på ett spa upplevelse eller nåt liknande som ni kan göra tsms ;)

Emelie Andersson

Så fina bilder :)

Sv: tack fina du!
Hoppas att allt är bra med dig! :)

Felicia

SKönt att sluta tidigare juuu!!!

puss

Veronica

Vilka fina bilder =)

Beatrice

Du är så otroligt vacker.

Fina bilder!

Sofia

Är man hemma vid fyra har man haft en bra kväll. Härligt. :)

Kashaya

Vad härligt att sluta tidigt.=)

sussi

en spa-dag kanske??
brukar va uppskattat =)

sandra

Fina bilder :)

Inga-Linn

Om hon läser mycket kandu ju köpa en bok!:D

frida christina

Låter som en riktigt härlig dag!

VERONICA - modeblogg

Lät som en toppen kväll ju! :) Åh så härligt! Ha en underbar söndag, kramar på dig!

Felicia

Älskar dina ögonbryn, ser sjukt bra ut!

Emma

Ett presentkort på spa? :)
Fin du är! :)
Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: