Don't care what they say, it hurts so good. I don't wanna stop but I know I should

| Vardag
 
 
 
Tips på några grymmar låtar. Hoppas att ni gillar några av de och att det är några ni aldrig hört förut.  
 
Idag åkte jag och familjen till Arninge, hämtade Kalle och drog vidare till Enebyberg för att äta lunch på Texas Longhorn. Efter det handlade vi och sen åkte vi hem. Jag tog en powernap på soffan och sen drog jag ut och sprang i en timme. Nu sitter jag bara i soffan och väntar på att få gå och lägga mig. Är så himla trött. Imorgon, väldigt tidigt åker jag till landet för att jobba resten av veckan. Dator och internet är så klart med i packningen. Puss&kram
Louise

Jag har nog inte hört nån av de låtarna haha!

Åkte ni till Arvika i Värmland? :)

Hanna Andersson

Har faktiskt inte hört någon av låtarna tidigare, bra tips, tack! :D

Hanna Andersson

Sv: Visst var den snygg, tyckte också det :D

Första låten var riktigt bra, men har inte hunnit lyssna på alla än heheh:)

Linda [fotoblogg]

Bra låtar!

linnea

älskar riptide. så härlig!

Marlene S.R

bra låtar!

Erika

Härligt med musik! Vad jobbar du med? :)

sv: Duu gör det, Divergent var såå bra!

milina.blogg.se

bra låtar! :D

Kaffehörnan

Vad fin dag du haft

VERONICA - modeblogg

Riktigt bra tips tjejen, riktigt bra! Dessa uppskattas enormt :) Ha en underbar dag idag! Kramkram

Alice

sv: ja att det är :D
vad mysigt! bra tips på låtar :D

Emma Broberg

så bra låtar :D ha en bra dag, kram. <3

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, dom var jättegulliga:) och härliga bilder, bra låtar dessutom! :) KRAM

Kelly

Vilka bra låtar ^^

Kram! <3

Emelie

Bra låtar! Har hört dom flesta får lyssna på dom andra med :)
Sv; Okej tack :) Kram

Abigail Owusu

snygg blogg! gillar designen

♫♪ sandra

många bra låtar!

sera -

Birthday är såå bra :D

Anonym

Älskar robyns nya låt! :)

sussi

så härligt de ser ut =)

felicia

älskar katy perry's låt! :)

linnea

skönt med en powernap :)

natalia

Kul att du delar med dig av lite musik :D

Ida Lindborg ♡

härliga låtar!! ska se Nause i sommar, underbart! *.*
Sv: Tack snälla! :D

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Kul med musiktips. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: