When I'm with you, there's no place I rather be

| Vardag
Hej vänner! Igår var jag på gymmet och tränade, tog mig hem efter det för att duscha och så innan pappa kom och hämtade mig. Vi åkte till Nacka forum, åt middag och köpte lite saker till mig som jag ska få i födelsedagspresent. Idag har jag övningskört, vilket jag förreten gjorde igår också. Gick jag tidigare från skolan för att jag skulle till tandläkaren, efter det åkte jag och min mamma till min systers jobb och fikade. Övningskörde lite mer och tog oss till Sickla köpcentrum, kollade lite. Åkte in till stan på lite ärenden och sen hem för att äta middag. Jag har även köpt färska jordgubbar och doppat i smält choklad, nu är det Top model Sverige som gäller. Puss&Kram
Linda

åh va gott

HJJONSSON

Åh gott!

Sofia

Så gott!

Celine

Har aldrig ätit det där, måste testa!

Men åååååh vad gott! Så sugen jag blev nu!

Marlene S.R

åh vad gott!
- jaa :D

Linn

Åh vad det såg gott ut! :)

Nathalie Tegelstam

Mums vad gott :)
- hahah ja precis! kramar

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Mums!

MALIN

skickar du några gubbisar på posten till mig? blev otroligt sugen ;)

V I L M A L A ♔

OMG VAD GOTT :(( kram <3

Agnes Eriksson

sv: haha är på en budget året ooom...
åh så gott! kram

KassandraPalma

sv: åh tack så mycket!!

Det ser så gott ut!

frida christina

Åh vad gott!

Tess

Mums, vad gott! :) Kram

Julia

Det där är verkligen bland det godaste som finns! :)

Amanda [SPONTAN]

Det där såg ju helt stört gott ut!

LindaViola - mamma till två!

Åh, vad gott det ser ut!!

LindaViola - mamma till två!

Åh, vad gott det ser ut!!

Anonym

ÅÅÅH gud så gott!

Carolina

Var jordgubbarna goda ? :)

Ida Gratte

ååå gooooott :D


sv: tack fina du!

♫♪ sandra

gott!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åhh så gott!

Ebba Axelsson

Sv: Tack så mycket! :D

Så gott med jordgubbar, mums :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Gott! :)

Louise

Åh mums :)

jonna

ja, jag med :)
åh, så gott. Längesen jag åt det. Får jag göra snart :)

linah

oooh fy h*lvete va gott!!:D
fortsätt lägga upp bilder, så fiint

Henrietta

åh vad det såg gott ut!

Alexandra - Lakeyours

Satan vad gott!!

Felicia

Men åh så gott :D

Rebecka

Åh vad gott!


Hoppas du får en fin vecka ♡

Kram

Johanna

åh så gott!

Mirjam Wallmark

Men åh vad gott! :)
kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: