We'll run where lights won't chase us

| Vardag, Övrigt
Namn-halsband som jag och min syster beställde till vår mamma i julklapp. 
 
Godmorgon. Visst har vi ett strålande väder? Så himla härligt, blir jätte glad av solen :D Skulle ha börjat halv 9 imorse men hade en lektion inställd och började 10 istället. Dagens planer är att åka till gymmet när jag tränat, sedan hem och duscha och äta innan syster kommer och hämtar mig. Vi ska åka till något köpcentrum, shoppa lite och så. Hoppas att ni får en jätte bra onsdag ♥
Ida Gratte

så fint :D

ha en fin onsdag!

Sara

Vad fint! :D

Vilket fint halsband! Perfekt som julklapp! Min mamma fick också ett halsband, med hennes favoritpärla inuti och en ring på som det står "mamma" på. :)

Emmy

Åh skönt med första lektionen inställd och fint väder såklart!! Jättefina halsband förresten :)

sv;
En Sony Ericsson Live, den är helt okej annars men bara dålig lagring i det interna minnet. ^^

aina [fotoblogg]

Åh vad fint :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint! :)

Camilla

Jag beställde det åt min massa i julklapp för något år sedan. Hon älskar det! :-)

Kelly

Fina! :D <3

Kram

Jag glömde fråga förut: vart köpte du detta halsband?:)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: faktiskt :)
snyggt!

sussi

så fint =)

Erika

Fint halsband :)

sv: Tack du!

Mikxki

Riktigt fint :)

Nathalie Tegelstam

Så fint halsband :) kramar

Inga-Linn

Gud vad fint halsband. Vart beställde ni det?:)

emilia

Vad fint halsband! :D

linnea

fint halsband :)

KassandraPalma

Så fint halsband !

SARA

Fint halsband :)

Sofia

Vilket fint. :)

Ida Lindborg ♡

Åh vilka fina!

Sv: tack finis!:D

☆Z I N J A☆

vilken fin present!

Linnéa Pyrrö

fint!

Amanda [SPONTAN]

Vilken underbar julklapp :)

anna

det lät som en bra onsdag :)

frida christina

Så fina!

cyber- animator and artist

Ganska fint halsband, här hos mig är det lika härligt väder! :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så fina :)

sv: Tack:) Kramisar♥

Cornelia

Åh vad fina!

cassandra gigel

så fint :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: