We won't stop the fight, we won't back down

| Vardag
Bilder från min tumblr, amandalindstrand.tumblr.com
 
Godmorgon. Uppe med tuppen idag. Sen vi kom hem från Thailand har jag varit riktigt morgon pigg men igår och idag har det varit jobbigt att gå upp med tanke på tidomstälnningen. Men jag vänjer mig nog. Börjar inte förrän 10 men ska kriga mig till körskolan först, jag har även en till körlektion efter skolan. Sen ska jag äntligen få åka till gymmet, kunde inte träna förra veckan på grund av en förkylning. Men nu är jag igång igen! Hoppas ni får en bra dag, snaaaaart påsklov! ♥
Johanna

Vad härligt det där ser ut :)

Linnéa

Åh, jag vill verkligen ut och resa när jag ser dessa bilder <3

sussi

så härliga bilder blir sugen å åka iväg nu =)

frida christina

Underbara bilder!

Josefine

Hoppas de går bra på körskolan :D

Agnes Eriksson

Grymma bilder!
sv: åh taack! kram

Ida Lindborg ♡

åh justin baby<3

Sv: hihi tack så jättemycket! :D kram

Sarah

Härliga bilder :)

Ida och Amanda

Sååå fint!♡

Nathalie Tegelstam

Så härliga bilder :)
- nej det tycker jag verkligen inte att du ska ångra. Den gröna är super snygg till ett par svarta jeans och en vit tröja! kramar

sandra

Härliga bilder :)

sv: haha ja.

Emma Broberg

så härliga bilder! :D ha en mysig kväll, kram. <3

☆Z I N J A☆

åh tumblr älskvärt

elin stridh

gud vilka bilder!

MALIN

vill så himla gärna ta mitt pick och pack och åka utomlands några veckor..... åh!

Elin

Fin blogg! :)

Linnéa

Hoppas att du haft en fin dag hittills <3

Erika

Hoppas det går bra på körlektionerna!

V I L M A L A ♔

Såå fina bilder! Åh längtar till påsklovet, kram <3

MATILDA

fina bilder!

Sofia

Låter som en bra dag. :)

natalia

Åhh bilderna asså <333

Ida Gratte

vill utomlands :o

sv: förstod det ;) Härligt den är godast ju ;)

linnea

ibland är det skönt att stiga upp tidigt :) och ibland vill man inget annat än sova någon timma till!

emelie andersson

så fina bilder :)
särskilt finaste justin!

LYFTMER

Härligt att du är igång med träningen igen efter förkylningen :D

Cissi Larsson

Härliga bilder, jättemysiga :)

Rösta gärna på min hund i tävlingen om Sveriges gulligaste djur! Det uppskattas väldigt mycket och jag blir så glad om du vill hjälpa oss! Länk till tävlingen finns på min blogg! :)

hanna

härliga bilder :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder!

sussi

kul m tävling :)
de har mkt fint där =)

Linda [fotoblogg]

Så härliga bilder!

Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

PINKPIERCINGS.se

Vilka härliga bilder! :D

svar: Tack! :)

Emma Broberg

så bra din tumblr är, ska nog följa den :D ha det fint, kram. <3

Linnéa

Hoppas du haft en finfin kväll hittills :p

nathalie

åh justin <3

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder :D

elinn

Hoppas dagen vart kanon bra! :)

VERONICA - modeblogg

Åh så inspirerande inlägg! Så härliga bilder ju :) Kramkram

Chelsea

härliga bilder:)

Nathalie Tegelstam

Ha en bra kväll, kramar!

LINNEA

fina bilder!

Sara

Åh vilka härliga bilder!
Hoppas att körlektionerna gick bra! :D

KassandraPalma

inspirerande bilder!

sussi

blir sugen på fruktsallad när ja ser dbilden =) haha...

Felicia Lindblom

gud vilka underbara bilder :) man vill bara ut och resa när man ser det där :)

Elina Olsson

Åå vad jag längtar till påsklovet!

Ida ☯ the sky under the sea

Åhh vad man längtar till paradise då man ser bilderna! Men drygt med jet lag alltså, haha :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: