Vårtecken

| Natur, Vardag
Igår hade vi en jätte trevlig kväll hemma hos Elin där vi firade henne. Vi åt god mat, lekte lekar, sjöng och så. Jag och Olivia åkte hem ganska tidigt. Imorse gick jag upp halv 8 och blev hämtad en timme senare. Åkte till Sollentuna bowlinghall och spelade match. Blev hemskjutsad efter det och nu sitter jag i soffan hemma och funderar på om jag ska gå ut eller inte. Vi får se, puss&kram
Emmy

Låter trevligt med firande och hoppas matchen gick bra :) Underbara bilder btw!!

sv;
Nej den har inte så stort utrymme tyvärr och på sistone har det varken gått att överföra från SD-kortet till dator eller den interna lagringen. Stundvis meddelar den även att minnet är fullt utan att det är det, så mobilen lever alltså sitt egna lilla liv ibland. :)

Michelle

Åh, blir så glad av alla vårtecken!! :)

Erika

Lät som om du haft det bra :)

MATILDA

fina bilder!

Moa Edström

Åh, härliga vår bilder!

Sabina

sv: Jaa supergott :D

Åh härligt!!

Alice och Rebecka

Härligt!

Marlene S.R

ååh snart vår ♡

VERONICA - modeblogg

Sååå underbart! Älskar våren, och alla dessa vårtecken. Underbart!:) Jättefina bilder, kramkram.

emilia

så skönt att det börjar bli vår nu :D
sv: jaa gud jag dör nästan haha ;)

natalia

Fina bilder :D

Inga-Linn

Roligt med vänner, firade också en kompis ihelgen.)
Sv: Ja, eller hur?:)

frida christina

Så härligt med alla små vårtecken man hittar nu!

LindaViola - mamma till två!

Såg också fina vårtecken idag, vilken lycka!!

Linda

va fint!:D

PINKPIERCINGS.se

Jag har sett blommor utanför lägenheten idag :)

svar: Jo min lördag va helt okej :)

linnea

härligt med vårtecken!

nathalie

låter som du har haft fullt upp iaf :) fina bilder har du tagit!

Caroline Blomberg

så himla härligt med vårtecken!! kramkram

Nathalie Tegelstam

åh så mysigt med vårtecken :) krma

Linnéa

Åh, hela min uteplats är full av sånna fina krokusar i olika färger <3

♫♪ sandra

åh vill också ha vår!

Lisa - Kreativ bakning ♥

Man blir så glad utav alla vårtecken! Igår var ju underbart väder :D

frida christina

Åh så fint!

jonna

tack :)
åh, härligt! Hoppas bara detta vädret håller i sig nu :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Underbara vårtecken!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: