The only solution was to stand and fight

| Natur, Vardag
Igår efter skolan åkte jag hem till mormor med min syster. Vi åt våfflor och satt och pratade. Sen åkte jag och syster till Tyresö centrum, mötte hennes kompisar och kollade lite. Åkte hem till kompisen och hängde där en liten stund. Vid kvart över 7 åkte vi till tjejen som gjorde våra lösögonfransar. Jag tog bort mina och syster gjorde nya. Övningskörde hem, pluggade lite och sen gick jag och la mig. 
 
Jag sitter i skolan just nu och har historia lektion. Slutar vid 4 och då ska jag till bowling hallen för träning. Ska försöka åka hem lite tidigare för imorgon är det matte prov och det behöver jag plugga lite extra till. Jag hoppas att ni får en bra dag. Puss&Kram
- Caroline

Vilka fina bilder, äntligen vår :D

Emmy

Underbara bilder! Hoppas provet går bra för dig imorn :)

Nathalie Tegelstam

Härliga bilder :)

Ida och Amanda

Fina bilder!

assala

Gud vad gott med våfflor! Och vilka fina bilder!

Kelly

Gud vilka fina bilder :D

Kram ;)

♫♪ sandra

åh fina blommor, hoppas jag också får se sånna här uppe snart! :)

Marlene S.R

fina bilder!

Linnéa

Våriga fina bilder <3

Erika

Lycka till med träningen!

Sofia

Låter som en mysig dag. :)

Ida Gratte

ååå fina blommor :) och bilder :)

sv: Ja!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Fina bilder :)

LYFTMER

Fina vårbilder! :D

V I L M A L A ♔

Sjukt fina bilder ^^ LÅter mysigt med lite mormor/systermys! :')

Michelle

Vackra bilder! :)

Agnes Eriksson

sv: tack fina du!
häärliga vårbilder! kram

Ida Lindborg ♡

Fiint!

Sv: Åh tack fina du! Hade en superbra födelsedag, kram på dig ♥♥

Sara

Fina bilder! :D

Anonym

vilka vårtecken!:)

Hanna

Fina bilder!

SV: Tack! :)

Mirjam Wallmark

Verkligen fina bilder! ♡ kram

Sarah

De e så fint me blommor :)

☆Z I N J A☆

fina blommor:)

Lydia

Jätte fina bilder!

Louise

Härligt med vårtecken! Gillar första bilden.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: