That look in your eyes is so familiar

| Resor, Vardag
Utsikt från Nang Yuan.
 
Hej alla vänner! Jag landade på Arlanda vid 3 svensk tid idag, klockan 9 thailändsk tid. Ni förstår nog hur trött jag är med tanke på att jag brukar sova vid den här tiden. Men jag måste tvinga mig själv ayt vara vaken för att få tillbaka rutinerna. Jag ska ta och svara/kolla igenom alla 101 olästa kommentarer, föra över bilder och plugga. Men det får nog bli imorgon istället, har även otroligt många tv program och tv serier att kolla ikapp.
 
I fredags åkte vi till Bangkok och spenderade två nätter där. Vi bodde på ett otroligt lyxigt hotell som låg i samma hus som varuhuset MBK. Som många av er kanske har hört så på går det just nu kravaller i Bangkok, precis utanför hotell. Det förstörde tyvärr vår upplevelse i staden och gjorde att vi knappt kunde gå ut, spenderade hela lördagen med shopping. Jag kommer visa några grejer jag köpt så småningom, men förmodligen inte allt. Men vi får höras senare, nu ska jag äta naturgodis och dricka te mot förkylningen jag fått. Puss&Kram
J o j z y ♛

åååå vad fiiint! :D

Inga-Linn

Låter härligt, men skönt att vara hemma, eller? Hur länge var ni borta?:)

natalia

Gud vilken fin bild :D

Alma

Åh, vad fint!
sv: tack!

Linnéa

Åh, herrans vad fint det är <3

MADDISENJ.SE

Åh vilken härlig bild

Agnes Eriksson

sv; ja verkligen..
sååå fin bild! kram

Celine

Usch vad tråkigt med kravaller ... men ändå kul att åka utomlands! :D

Malin Mattsson

så himla härligt!

Michelle

Men gud vilken utsikt!! Åh hade gärna hoppat in i bilden!

Erika

Vilken himla fin bild! :)

Nathalie Tegelstam

ååh vad underbart :)

- du borde verkligen göra en mindre tatuering på ett ställe där de inte gör lika ont som på revbenet. Just på det stället är det värst så tycker jag att du borde vänta med det! kram kram

frida christina

Vilken härlig utsikt!

kaffehörnan

Vad underbart

Karin Lygnersjö

Åh ser härligt ut!

Alice och Rebecka

Åh vilken härlig bild!

Ida Lindborg ♡

Åh vad fiint!

Sv: Tusen tack! :D

frida

Ååååh vad fint!!!

Julia - En träningsblogg.

Åh vilken härlig utsikt!

Ha en fortsatt bra kväll! Kram!

MALIN

skönt att du är hemma igen, ser framemot ordentlig bloggning ;) svar: den är superfin!

Linda

wow avis

Ebba Axelsson

Sv: Ja det var jättegott också :D

Härlig utsikt!

frida christina

Kul att du fått så många kommentarer!

Sanna Preifelt

Åh vad underbart :)

Sv; absolut ingen stress, hör av dig när du känner dig redo och nöjd med vilka bilder du vill använda :) Kram kram

LindaViola - mamma till två!

Välkommen tillbaka till Sverige :)

nathalie

men va roligt för dig! och du får krya på dig! :)

jonna

ja verkligen :)
hoppas resan va bra! härlig bild :)

sussi

förstår att du är trött..
väldigt vacker bild =)

Amanda [SPONTAN]

Åh, MBK <3

Hanna

Åh så kul att vara utomlands :D O fin bild :)

SV: Tack! :)

Flisan

Härlig bild :D

Amanda

Så underbart!

Emelie

Åh vad härligt det såg ut, längtar såå tills jag ska utomlands! Hur länge var du där? :)

Johanna - A dream as a model ♥

vilken fin bild! Jobbigt efter en lång resa..

sophie [HOBBYFOTOGRAF]

vilken underbar utsikt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: