Thailand del 3.

| Resor
Vill bara meddela om att bilderna inte kommer att komma dag för dag. Jag kommer först att publicera bilder som är tagna med min kamera och sen bilder som är tagna med Therese kamera, vilket innebär att jag kommer hoppa fram och tillbaka. 
"Svävande thailyktor"?
 
Så här såg det ut längst hela stranden. Fast olika "klubbar"
 
Bild på mig på stranden på Koh Samui. 
 
Små buddhistiska hus stod utställda lite överallt. 
 
Cool rosa mojito. 
Liborius

vilka underbara bilder!!

aina [fotoblogg]

Härliga bilder :)

sofia

fina bilder! :D

Ida Gratte

åååå finfinfina bilder! Vill utooomlands :o

sv: Tack fina du :)

emelie andersson

så härliga bilder :D

sv: tack så mycket! :)

♫♪ sandra

åh sånna lyktor är så fina!

Celine

Åh så härliga bilder! Vill också utomlands!

KassandraPalma

åh vill också till Thailand !

Anonym

Vilka mysiga bilder! :)

milina.blogg.se

åh vill också till Thailand!

Johanna

Härliga bilder!

Nathalie Tegelstam

åh så fina bilder, längtar verkligen tills jag åker :)

natalia

Så fina bilder :)

MALIN

jättefina bilder! blir så sugen på att åka utomlands! :)

fanny

åh va härligt!! avis! (:

linnea

härligt!

Michelle

Så härliga bilder.. får en verkligen att vilja åka till Thailand! :)

Erika

Härliga bilder :)

sv: Gör det!

Elaine

Härligt!

Åh, vilka härliga bilder! Var ni bara i Koh Samui eller någon annans stans också? :D

- Ja, visst är dom :)

V I L M A L A ♔

Åh men gud vad mysigt det såg ut! kram ^^ <3

Agnes Eriksson

sv: ja verkligen! Så jobbigt, krya finis!
grymt fina bilder! kram

Nathalie

Härliga bilder! Vill också till Thailand!!

sv: Tack :D

Karin Lygnersjö

Man blir ju inte liiiiiite sugen på att åka iväg ;)

Johanna - Jojjoworld

Så fina härliga bilder!
Sv: Ja, verkligen :)

Inga-Linn

Det såg så härligt ut!:D

Sofia

Så himla härligt. Lite sol och värme hade inte varit fel nu. :)

esther

Åh så härliga bilder! :)

Linda [fotoblogg]

Så härliga bilder!

ida

vilka härliga bilder, vill också åka utomlands

Liv

såå härligt!

http://diarior.for.me

Sarah

Mojiton såg god ut :)

Kvartettmamman

Härliga bilder, nu vill jag utomlands ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: