Recept på smoothie

| Recept
Räcker till 2 glas
2 apelsiner
Några skivor honungsmelon
5-6 jordgubbar
1/2 granatäpple
6-8 isbitar
 
Min åsikt: 
En mycket good smoothie. Vi använde lite för mycket is men den smakade bra ändå. Det hände något med granatäpplet dock, vet inte vad men det kändes som om man bet i det vita "skalet" som ligger runt om kärnorna. Det kan inte ha varit skalet eftersom vi inte hade några skal i men kan tänka mig att mixern slet sönder kärnorna. Det är svårt att förklara men förutom det så var den mycket god. Btw så är det gröna bladet bara dekoration. 
sophie [HOBBYFOTOGRAF]

sv: hihi ja, perfekt!
vad god smoothien lät och såg ut, får testa detta när jag kommer hem! :)

aina [fotoblogg]

Ser gott ut :)

Alexandra Eriksson / Design & Foto

Den låter, och ser, supergod ut!

J o j z y ♛

NOMNOM!

SV: Tusen tack! :3

KassandraPalma

Hur ofta gör du smoothies? :)

Åh, vad gott det där lät! Måste seriöst testa det! Fast våran mixer kan inte krossa is.. :<

Svar: Tack så mycket! :)

sussi

låter smaskigt =)

Emma Grann Fotografi

Såg himla gott ut!

Sara

Ser riktigt gott ut! :D

emilia

Åh vad gott, speciellt med honungsmelon :D
sv: verkligen :)

Eriica

Ser jätte gott ut :)

frida

Åh den verkar sjukt god! Fin färg också!

Alexandra - Lakeyours

Så gott!!

Kika gärna in på min blogg om du har lust, kram!

Ida Lindborg ♡

Mumsigt :)

SOPHIEHELENA

Ja helt underbara :)
mums vad gott!

VERONICA - modeblogg

Så bra recept, ser och låter riktigt gott! Mums :) Kramar

Alva Brodin

Åh vad gott det ser ut!

Elainr

Mumsigt! :)

anna

åh, så gott! :)

J

gott!

sv.
se den:)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Det låter supergott!:)

sv: Tack:) Kramisar♥

Kaffehörnan

Den känns riktig go

Katta

Åååh vad gott hahah! ;)

Amanda [SPONTAN]

Mums :)

Louise

Åh mums!!

Felicia

Det ser gott ut, måste prova!

Linnéa

Eller hur, sjukt bra låt :P

Ser gott ut <3

Fatma - Grafisk designer

Yum!! :)

Marlene S.R

ser så god ut!
- tack!

Nadja

Ska absolut testas!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: