Önskelista

| Vardag
Untitled #23
 
Untitled #23 by amandalindstrand featuring Donkey Products
 
 På lördag fyller jag 18 år och här ovan är ett collage på några av grejerna jag önskar mig. Jag önskar mig pengar, en kompakt digital kamera, ett eget designat mobilskal, jeans, träningslegging, Calvin Klein parfym, låga vita och marinblå converse, nagellack från O.P.I, ett smyckesträd och presentkort. Finns lite fler saker på listan, som till exempel körlektioner, underkläder och smycken :)
☆Z I N J A☆

vad bra önskelista!

Rebecca

Åh va roligt å fylla 18. :D

Marlene S.R

åh vill ha allt!

Nathalie

Vill också ha vita låga converse!!

sv: Tack så jätte mycket ^^

Inga-Linn

Åh då blir du vuxen, längtar du?;)

nathalie

det rosa nagellacket :)

HJJONSSON

Bra listan! :D

KassandraPalma

sv: tack så mycket, mår redan lite bättre!

önskar mig också vita låga converse i födelsedagspresent :)

Julia

Hoppas du får nåt du vill ha! :D kram

Ida Gratte

Hoppas du får en bra start på veckan! :)

natalia

Åh fyller också snart.. ;)

frida christina

Skulle inte heller tacka nej till någonting av det där!

Emma

Åh vilken bra önskelista! Hoppas du får något av det du har önskat dig! :)
Kram

Anonym

Fin blogg! Kolla gärna in min bloppis! :)

♫♪ sandra

grattis i förskott :)

Linnéa

Ja men visst är hon <3

Åh, o.p.i-lacken gillar vi :)

Agnes Eriksson

sv: åh tack fina du!
snygga grejer, grattis i förskott! kram

Anonym

Åh ljusa jeansen och de rosa lacket var ju dösnygga!

Ida Gratte

åå snart 18 då! :)

sv: Tack sötis!

sussi

grattis i förskott får ja säga då... =)
man vet aldrig om man missar annars haha..

Fina och bra saker du önskar dig! Hoppas du får det du vill ha! :)

PINKPIERCINGS.se

Oh, krogen nästa alltså? ;)

svar: Ja men jag hade helst inte velat döda den :/

Linnéa Pyrrö

grattis i förskott!

sv; tack :D

Alice och Rebecka

åhh grattis i förskott!

cassandra gigel

fina saker :D

V I L M A L A ♔

Åh vill också ha vita låga converse, kram <3

Amanda

Fina grejer :)

sandra

Bra saker och önska sig :)

Erika

Massa fint du önskar dig :)

linnea

kul att fylla arton! :)

Sofia

Massa fina grejer. Hoppas du får vad du önskar dig. :)

nathalie

va kul att fylla, åh 18 också! stort ;)

Lisa

Vilken bra önskelista! Själv brukar jag ha skitsvårt att hitta på saker att önska mig!

Sara

Massa snygga saker! :D

Lotta

Sv: Ska du säga finis! :) och roligt att fylla 18år, blir det puben då? :D

Matilda

Åh men grattis i förskott!! Vilka grymma saker du önskar dig :D Vill ha allt!!

Tess

Superfina saker! :) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: