I'm looking for the right words to say

| Vardag
Halvrisig bild men man kan se lösögonfransarna, nya hårfärgen och nya längden.
 
Hej komipsar! Varit alldeles så där jätte trött i skolan idag. Tog mig till bowling träningen efteråt, höll på att somna medan jag väntade på att vi skulle börja. Blev piggare lite senare. Övningskörde och handlade med mamma. Har fått hem 3 klänningar från nelly.com, ska skicka tillbaka två av de. Visar den tredje senare, måste även visa inköpen från Thailand och den sista tröjan jag köpte på Lager 157 haha. Men nu ska jag gå och lägga mig. Äntligen helg imorgon! ♥
linnea

åh väntar på mitt paket från nelly.. kan det inte komma nuuu :D

Ida Gratte

Fina lösögonfransar :)
kram!

linah

håret e jättefint:D

Agnes Eriksson

sv. ja verkligen...
så fin du är! kram

KassandraPalma

Snygg!!

sv: jaa, jag älskar glass :)

Emmie

Vad fint det blev!

elin

fin du är!!

sussi

underbart m helg =)

Amanda [SPONTAN]

Stört fina ögonfransar :)

♫♪ sandra

finis!

V I L M A L A ♔

Åh spännande med klänningar! :D finis kram

- Caroline

Fin!

sv; Tack så jättemycket :)

Erika

Snygg frissa!

Cajsa Lindahl

så fin bild på dig! :D

sommarblom.blogg.se

Fin!

sv: Ja det var det verkligen :D

linda

super snyggt!!! :)

Mirjam Wallmark

Vad fin du är!
kram ♡

Nathalie Tegelstam

Snyggt det blev med lösögonfransar :) kramar

kaffehörnan

Kul med lite paket, synd inte alla passade bra

frida christina

Så himla fin!

Linda [fotoblogg]

Så fin!

Sofia

Oj fullspäckad dag. :) Hoppas du får en fin helg.

Ida Lindborg ♡

Åh finis! Dina ögon!!!

sussi

härlig bild =)

Fint det blev!
- Tack så mycket! :D

Anonym

söt:)

Emelie

så fin!=)

Inga-Linn

Så fin du är, ditt hår.<3

Inga-Linn

Oj, vad mycket du hann med på en dag!:D

Agnes Eriksson

Vad använder du för mascara? älskar din fransar! kram

MATILDA

så fin!

PINKPIERCINGS.se

Det blev jättefint! :D

bexollila

Du är så vacker!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: