If you gave me a chance I would take it, it's a shot in the dark but I'll make it

| Vardag
Några bilder från i lördags. 
 
Igår var jag på körlektion och drog sen till skolan, slutade vid 2 och åkte till frisören efter det. Klippte mig och slingade blonda och bruna slingor. Pluggade resten av kvällen. Var på körlektion imorse igen och sen gick jag hem. Börjar inte förrän 12.50 så har kollat några serie avsnitt och nu ska jag börja kolla på en film. Hoppas ni får en bra dag. Puss&Kram
Emma

Åh vad mysigt det ser ut! :)
Kram

Ida Gratte

Ser mysigt ut :)


sv: Tack :) Ha en bra tisdag!

cassandra gigel

härliga bilder ;D

Mirjam Wallmark

Åh, bild på resultatet? :)
kram

Ida Lindborg ♡

Ser roligt ut!

Sv: Vad roligt att du är med! Vinnaren dras av företaget slumpmässigt via random.org på tis/ons. Lycka till i tävlingen! ♥♥

sussi

mysiga bilder :)

Fina bilder! Ser trevligt ut :)

ida'

fina bilder! rubriken är såå sann.
Allt bra med dig annars då? :)

Sofia

Åh skönt att klippa sig. :)

Emilia Sjödin

Ser mysigt och roligt ut! :) Hoppas du hade det bra

sandra

Grattis i efterskott :)

Agnes Eriksson

sv. haha tur för dig!!
fina bilder! kram

Linda

va mys

Linnéa

Superfina bilder, ser riktigt trevligt ut <3

Sara

Ser ut som ni hade det bra :D

Michelle

Skön rubrik och härliga bilder! :)

Erika

Härligt att ha fixar håret!

sv: Tack tack!

linnea

hoppas körlektionerna gick bra :)

Nathalie Tegelstam

- ja det har du rätt i :)
Tack ska du ha fina du och jätte fina bilder på er! kram

frida christina

Åh vilka härliga bilder!

Michelle

Hoppas att du har en bra onsdag! :)

sussi

gillar din rubrik =)

Alexandra - Lakeyours

Härliga bilder!

Julia

Ser ut som du haft en mysig helg :)

sv: haha ja det var jättegott :) kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: