I used to run at first sight of the sun, now I lay here waiting for you to wake up

| New in, Vardag
Köpte nya skor igår på Stadiums rea. 
 
Jag vet om att min bloggning inte är på topp, att jag kanske inte lägger upp de kreativaste inläggen just nu. Men efter att jag kom hem från Thailand har jag tappat det lite. Min statestik har sjunkit vilket aldrig är roligt. Jag har ingen inspiration, jag har jätte mycket plugg i skolan plus press om körkortsteorin. Jag har dessutom blivit sjuk igen vilket gör mig jätte irriterad för nu kan jag inte träna.
 
Låg hemma i fredags och tyckte synd om mig själv, fast var i stan innan och åt en mysig middag med Filippa, Frida och hennes kompis. Igår var släkten över för att fira mig och min kusin. Idag har jag spelat Junior League som är en bowling tävling. Nu ska jag kolla på New girl för att den serien får mig att skratta trots att jag är less på livet. Jag är öppen för förslag om någon har tips på vad jag kan blogga om. 
Nathalie Tegelstam

Jätte snygga skor, älskar färgerna :) kram

LINNEA

nice skor!!

sv; åh tack :) kram

Erika

Snygga dojjor!

Melina

Snygga!

Johanna

Åh så snygga skor! Kram

natalia

sv: Fyller nu på måndag (imorgon) :D

Snygga skor!

Linda

va fina!

mot plus

så snygga!! ha en fin kväll! =)

KassandraPalma

Riktigt snygga!!

Julia

Mitt tips är att inte känna någon press att blogga, alltid mycket roligare att läsa någons blogg där personen skriver om nåt han/hon tycker om, annars känns det bara påtvningat :)

sv: åh tack! kram :)

Emmy

Har också blivit sjuk igen uuuuh, men krya på dig!!

sv;
Jaaa PLL är en grym serie må jag säga! :D

Linda [fotoblogg]

Riktigt snygga!

Inga-Linn

Sjukt snygga, funderar nästan på att sno dom av dig!;)

Kajsa

Galet snygga!

☆Z I N J A☆

så fina skor!

Sofia

Snygga! :)

Michelle

Riktigt snygga skor!

Carolina Thoor

Det kan jag alltid göra :)

Åh så fina skor!

sussi

super snygga skor =)

linellas

häftiga bilder. drinken såg go ut😋😋

Mirjam Wallmark

Dör vad snygga! ♡ kram

MALIN

superfina skor! hur mycket betalade du för dom? :)

Milina Salihodzic

Snygga!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: